Barbering
Tænkte om vi lige skulle genoplive denne gamle tråd. Jeg har selv lige forkælet mig selv med nedenstående sæt fra tyske Muehle. Det er dælme lækkert og barbere sig nu! Næste skridt bliver nok jeg skal prøve en DE razor, dem har jeg ikke stiftet bekendtskab med endnu.

İmage
Svar
Ser lækkert ud Don - hvad er bladet - et det et standard gillette eller specialblad fra nettet/eller butik?
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Ser lækkert ud Don - hvad er bladet - et det et standard gillette eller specialblad fra nettet/eller butik?
vh

Det er et standard Gillette Fusion blad den bruger...
Svar
Og så fik jeg endelig en double edge safety razor hjem - en Müehle Stylo. Det er lækre sager og en sand fornøjelse at barbere sig med!

İmage

İmage
Svar
Jeg har jo brugt DE skarber i lang tid efterhånden - en justerbar en af slagsen.(Merkur Progres)

Jeg undrer mig lidt over at de meget fine eksemplarer der vises her med skæfte af poleret træ ikke er uhensigtsmæssig glatte at arbejde med.

Jeg synes min med riflet metal skæfte er glat nok, men hvad er erfaringen?

vh Baun
Svar
Det har jeg faktisk slet ikke tænkt over Baun, men jeg oplever ikke nogle problemer i forhold til betjeningen, selvom skæftet er glat.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)