20-04-2012, 01:07 PM
|
Planet Ocean 8500, Titanium
|
|
20-04-2012, 01:42 PM
Det er min favorit udgave af den nye PO model
Håber du vil skrive lidt mere om klokken? Det kunne være rart at have en sammenligning af uret med nogle andre klokker. Bærekomforten kunne jeg også godt tænke mig at høre lidt mere om De venligste hilsner, John
20-04-2012, 02:22 PM
Det er kræs både inde og ude.
Helt sikkert et ur der holder på alle måder også langt ind i fremtiden. vh baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
24-04-2012, 10:45 AM
Joepete Skrev:Det er min favorit udgave af den nye PO model Ikke overraskende er jeg meget glad for uret! Jeg har i forvejen et Hour Vision som jeg har har haft siden det kom frem i 2007 og jeg har aldrig haft problemer med 8500 værket. Mit Hour Vision har altid ligget + 1-2 sek og det ser foreløbigt ud til at det nye PO gør det samme, måske en smule mere. Jeg har ikke selv haft et PO før så jeg kan måske ikke lave den bedste sammenligning med den gamle udgave, men der er selvfølgelig de kendte forskelle: Keramik, Liquid Metal, nye visere, påsatte nye tal, påsat logo, see through, skruer i lænken, osv. Hver eneste af disse ændringer er i den helt rigtige retning efter min mening. Noget af det jeg har bemærket mest er faktisk den ekstra højde/tykkelse på uret på grund af det nye værk. Det synes jeg er meget positivt og størrelsesforholdene virker meget harmoniske (i hvert fald i 45 udgaven). Det siger næsten sig selv at jeg er vild med den blå farve. Jeg har læst andre steder at nogle ikke brød sig om at farven på lynetten ændre sig afhængigt af lys og vinkel. Men det er jeg personligt selv ret vild med og synes at det er helt fantastisk at uret ændrer sig lidt hver gang man ser på det (og det er tit!) Jeg var en smule bekymret over at uret var i titanium da jeg var bange for at det ville føles for let. Men formentligt på grund af det nye tungere værk, glasset, og den ekstra højde føles uret faktisk helt "normalt". Det er kun hvis man løfter lænken alene at man virkelig mærker at det er titanium -eller hvis man direkte sammenligner med den nye PO i stål som jo er en ren kampvogn i vægt!
25-04-2012, 07:46 PM
Det er kanon flot ur og så er der ikke så mange hvilke gør det lidt sjovere..
27-04-2012, 11:06 AM
Tillykke med et fedt ur!!! Mht. vægten, så er der tydelig, mærkbar forskel mellem udgaverne i stål og den nye i titanium. Har sammenlignet med min egen gamle PO 45mm og titianiumudgaven og den nye føltes meget let. Om man så synes om det eller ej, er en smagssag
Hilsen Peter |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)