brug af signatur
Vi har diskuteret en del brugen af signatur til at linke til hjemmesider. Og vi er blevet enige om, at signaturen kun må bruges til navn og et lille motto, ingen bannerannocer, men dog gerne et link i form af adresselinien alene. dem af jer der gerne vil reklamerer lidt for jeres hjemmeside burde nok i stedet tegne en bannerannonce på Vintageure.dk

Håber på jeres forståelse for denne beslutning.

pva redaktionen
Mikael
Svar
Formoder det gælder alle?
Svar
Ja, har rettet det lidt til en adresselinie er ok, bare ingen bannere.

Mikael
Svar
Hej Mikael

Jeg har da en bannerannonce på vintageure.dk, men jeg kan se at det her ikke gælder for alle medlemmer, så jeg skal måske helt holde med at annoncere på vintageure, for det er da det du lægger op til med den udmelding. Icon_e_surprised

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej Mikael

Jeg har da en bannerannonce på vintageure.dk, men jeg kan se at det her ikke gælder for alle medlemmer, så jeg skal måske helt holde med at annoncere på vintageure, for det er da det du lægger op til med den udmelding. Icon_e_surprised

MVH Peter

Peter, jeg er sikker på, at Mikael også gerne kommer med en forklaring - men dette nye tiltag drejer sig kun om brug af "bannerannoncer" i den signatur som medlemmer kan oprette i bunden af deres posts.

Det er dog fortsat muligt, at have et neutralt link i sin signatur til sin hjemmeside.

Dine bannerannoncer, som du har købt og betalt er naturligvis ikke omfattet og bliver ikke berørt. Dette var heller ikke hensigten.

Dette gælder i øvrigt for alle medlemmer - såfremt der er medlemmer, der fortsat bruger "bannerannoncer" i deres signaturer, så er det en kombination af, at de måske endnu ikke har set dette tiltag og/eller at moderatorerne ikke lige har bemærket dette endnu.
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Meningen, er at forums er reklamefri zone, så derfor ingen bannere i signaturen, men et kompromis blev så, at man godt måtte skrive en adresselinie.

Det er ikke nyt, at vi helst ikke vil have annoncering i forums. Men folk har med tiden langt bannere ind deres signatur, og det har aldrig været hensigten dermed.

MVh
Mikael
Svar
Jeg kan stadig se bannerreklamer på visse profiler Icon_e_surprised

Så min ryger på igen, og slettes selvfølgelig når de andre er væk.... Icon_e_wink
Svar
Jov Tukjær, det gælder alle, men jeg kan ikke finde dem alle på en gang, gi mig en pb eller sig hvem det er, så skal vi nok gøre dem opmærksomme på det...Ok?

Mikael
Svar
Nej, det må i selv klare...... Icon_e_wink

Sig til når de er slettet, og jeg fjerner min igen.... OK?
Svar
Tukjær Skrev:Jeg kan stadig se bannerreklamer på visse profiler Icon_e_surprised

Så min ryger på igen, og slettes selvfølgelig når de andre er væk.... Icon_e_wink

Bare mine 2 personlige cents (helt uafhængigt af moderatorfunktionen) - ville det ikke være mere loyalt overfor de, der bruger tid på at moderere forum, at sende dem en pb med information om, hvem du mener, der stadig bruger bannersignaturer, i stedet for som en "trods-demonstration" at sætte dit banner på uagtet du jo er klar over, at det er udmeldt at det ikke længere tillades ??

Jeg synes faktisk, at det forekommer lidt barnligt !!
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)