UR12 - oplæg
Tukjær Skrev:
hannover_dk Skrev:Overskud fra tidl må gå til at nedsætte betaling for vintageure.dk folk, da de er indtjent via dem
Vintageure.dk har ALDRIG haft noget med urrally at gøre, bare lige for at gøre det klart Icon_e_wink Jan Kirk ville ikke have Vintageure indblandet i dette arrangement.

Ellers enig i at de optjente kroner skal bruges til nedbringelse af gebyret, men for ALLE Icon_mrgreen Både nye medlemmer her og andre som har lyst til deltage. Ellers får vi jo netop den opdeling som vi gerne skal undgå.
Jo men omvendt ville det førtes forkert hvis 75%. Kom uden at værenvintage medlemmer, når beløbet er indtjent og betalt af vintage medlemmer.
Jeg forstår problematikken, men ved også hvem der har betalt, og de fleste er jo begge steder og Hvis der er nogen sortlistede, er jeg enig i det ikke skal komme dem til skade som udgangspunkt. Det er ikke et springene punkt
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Pengene bør bare bruges ifbm. "det største årlige ur arrangement".

Jo flere der vil med jo bedre og jo flere nye jo bedre. Pengene kan ikke bruges til noget bedre.

Det er en god kapital at have i ryggen for arrangørene, så man kan tage små ricisi ifbm. foredragsholdere oa. Ur rally / UR12 relevant.

Hele ideen er at lave, i det mindste et større arrangement hvert år som imbefatter lidt flere personer, lidt flere ure og lidt flere happenings end der er plads til ved de private arrangementer. Lad os holde fast i det.

Håber alle - fra alle fora og gerne nykommere vil bakke op om dette årlige arrangement.

Alle skal være velkomne med eller uden ure - og alle der har ure vil jeg opfordre til at præsentere dem optimalt på dagen.

vh baun
Svar
Baun Skrev:Pengene bør bare bruges ifbm. "det største årlige ur arrangement".

Jo flere der vil med jo bedre og jo flere nye jo bedre. Pengene kan ikke bruges til noget bedre.

Det er en god kapital at have i ryggen for arrangørene, så man kan tage små ricisi ifbm. foredragsholdere oa. Ur rally / UR12 relevant.

Hele ideen er at lave, i det mindste et større arrangement hvert år som imbefatter lidt flere personer, lidt flere ure og lidt flere happenings end der er plads til ved de private arrangementer. Lad os holde fast i det.

vh baun
Jo lyder fornuftigt
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej
Jammen vi kommer da begge to. Inger og undertegnede... og vi bliver og overnatter, forstår jeg det rigtigt, hytterne er med 2 senge x 2, i hver sit rum, så kan vi godt dele en hytte, ellers står vi for en hytte
Med hensyn til foredragsholder kunne der jo bruges penge på at få Christian, der er urmager på Patek Phillip's museum op for at holde foredrag. Skal gerne kontakte ham om det kan lade sig gøre, men så skal jeg nok have nogle datoer at bringe i spil.
Sidst jeg snakkede med ham om et sådant foredrag ville han gerne komme blot han ikke havde udgifter, om det har ændret sig ved jeg ikke, men det kan jo komme an på en forespørgsel
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
Hej

Jeg synes at Sørens oplæg med overnatning inklusiv, lyder rigtigt godt, for så sætter man da bare prisen derefter, og så bliver prisen måske bare 600 kroner per mand, men bare min mening, da det vil gøre det hele lettere for Søren, at lave en hel pakkepris for hele arrangementet, da jeg tror at det er de færreste der vil køre hjem.

MVH Peter
İmage
Svar
Helt enig med Baun,der er ikke andre der skal betale for min overnatning fordi jeg ikke kan styre mit alkohol forbrug og evt. ikke kan køre hjem Icon_rolleyes

mvh. Langeland
Svar
Super ide,

jeg er med hvis familieliv og arbejde tillader det
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
Hej Søren

Hvornår regner du med at være klar med noget mere om ur12?
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Vi må snart have en dato - og så må der vel også snart være nogen der melder sig til at hjælpe Søren med dette arrangement.

Der i 12 K i puljen. Jeg mener godt der kan være en pulje, men den burde måske nærmere være omkring 5 K, så i hvert fald ingen grund til at øge den. Lavere deltagerpris eller super godt foredrag. Overnatning dog stadig en privat sag synes jeg.

vh Baun
Svar
Baun Skrev:Vi må snart have en dato - og så må der vel også snart være nogen der melder sig til at hjælpe Søren med dette arrangement.

Der i 12 K i puljen. Jeg mener godt der kan være en pulje, men den burde måske nærmere være omkring 5 K, så i hvert fald ingen grund til at øge den. Lavere deltagerpris eller super godt foredrag. Overnatning dog stadig en privat sag synes jeg.

vh Baun

100% Enig Per.

Glæder mig til en dato. Havde jo håbet på et forårsmøde, som det har været de sidste par år, men så længe der kommer et Urrally, så er jeg glad!! Icon_e_smile

- Morten
mortenb85 [vokal-i-cirkel] gmail.com
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)