Tillykke med fødselsdagen pbr
Tillykke med fødselsdagen Peter

Jeg håber du får en rigtig god dag. Jeg kan jo se, du har iført dig det rette fødselsdagsudstyr: Omega Constellation PiePan fra dit fødeår. (Ingen årstal nævnt her... Icon_e_wink )

Jeg fik aldrig skrevet i indlægget omkring din ny post som moderator, tak for du vil påtage dig opgaven.

Med håb om du får en rigtig god dag.

De bedste hilsner
BobT
Svar
Ligeledes herfra,
İmage
... et kip med flaget.

I venlig erindring om byrden du har overtaget, og med ønske om en god fødselsdag.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Stort tillykke herfra og nyd Conni'en på armen Icon_e_biggrin

Mvh.
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Til lykke med dagen, Peter *hejser flaget smiley* Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar
også herfra et stort tillyke - velfortjent - altid konstruktiv herinde + hyggelig at møde
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Også tillykke herfra, makker

Mikael
Svar
Tak skal I have !! Icon_e_smile

Det har været en rigtig god dag - var en tur i Esbjerg for at gå ud at spise sammen med min søn, der lige er fyldt 18 ! Så lad os bare med det samme indrømme, at mit fødeår er 1960 Icon_e_biggrin

Men alder er subjektivt ! Når I engang får udgangstilladelse fra alderdomshjemmet, så lover jeg, at jeg nok skal hente jer i en larmende sportsvogn og med 2 billedsmukke unge piger på bagsædet ........... og SÅ skal vi i byen, inden jeg tager på min næste mission !! Icon_mrgreen Icon_mrgreen
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)