Watch Repair in Microgravity
Ret cool video af en x-33 der bliver fixet i rummet! Watch Repair in Microgravity
Svar
Har været oploadet et par gange før på forum, men stadig meget sjov.
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
JohnFyn Skrev:Har været oploadet et par gange før på forum, men stadig meget sjov.
... ligeledes et muntert gensyn herfra. Har faktisk aldrig set klippet til ende.
Overraskende at se hans såkaldte "rette værktøj", der altså er tangen på en Leatherman. (det var som at se sig selv Icon_redface )

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Jeg troede det var således de servicerede alle x-33...??? Icon_mrgreen

Mon der er tale om et betalt reklamestunt? (kald det avanceret product placement om du vil)

Det er vel næppe en del af astronaut træningen at skille og samle et x-33. Det ser ud som han har prøvet det før.
Svar
uddrag af, hvad BobT Skrev:.......... Mon der er tale om et betalt reklamestunt? (kald det avanceret product placement om du vil)
Det er vel næppe en del af astronaut træningen at skille og samle et x-33. Det ser ud som han har prøvet det før.
Jeg er overbevist om, at det ikke er et reklamestunt. Omega var godt nok meget bevidst om, at få placeret X-33 i rummet; ........
men netop den reparation med krone og "løs pusher", kom til at hænge Omega ud af halsen på X-33 generation1, og var stærkt bidragende til den hurtige udvikling af gen2.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Og samarbejdet mellem Nasa og Omega var jo ret pudsigt og ikke specielt reklamebasseret i forhold til hvad man ville vente. Omega anede ikke at speedmaster faktisk var ude at gå i rummet, før de så den på armen af Ed White da han var på rumvanding og kom i Züricher Abendzeichnung eller noget i den stil. De blev ret begejstrede - og tilføjede straks navnet Proffesional på skiven på den næste model 145.012 - Og vi andre har så betegnelsen Pre Pro fra tiden før Omega anede de faktisk blev brugt derude, og pre moon på modellerne der bare var ude at svæve til og med de faktisk var på månen - lidt noget rod - vi skulle måske ha haft:

en pre pro - en pre moon, et par on moon - og så nogle post moon modeller at samle på.

Fint klip - jeg have åbenbart overset det første gang. (jeg vil tror Nasa har hørt Omega hvordan man lige fixer det problem - ellers havde han nok ikke klaret den så elegant Icon_e_biggrin )
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)