Priser, priser og priser
#1
Der er de priser vi gerne vil købe til....

Og så er der de priser vi gerne vil sælge til

Og så er der de priser vi ikke helt forstår nogen forlanger for ure..... men selvfølgelig - når man ser et ur til en meget høj pris tænker man. Gad vide om de også sælger ure til de priser.

Det er nok på Chrono24 jeg ser flest Omega ure til salg til "drømmepriser" for sælgeren.
Når man sidder og kigger spotter man pludselig et ur man selv har magen til, men til en pris man ikke ville drømme om. Således idag.

Et Omega stemmegaffelur som jeg mener i bedste fald kan koste 4-6K afh af stand... listet til 11.500 kr

Er der sket noget med priser på disse batteri modeller mens jeg har været borte - eller?

Og tror I at de sælger noget til disse dobbeltpriser?


Mærke og model: Omega Constellation Electronic 300 Hz
Årgang: 1972
Kasse: Chusion, Stål i pæn og observatorium i stål på bagkassen.
Højde: 10,6 mm
Diameter: 36,5 mm uden krone
Skive: Flot Two tone dybblå skive med det karekteristiske røde felt med Omega logo kl 12.00. Timemarkeringer og visere i flot
Rem: Sort Læder rem
Caliber: 1250 Elektrisk 300 Hz værk med dato,
Caliber nr.: 34219302
Ref. Nr.: 198.002

İmage İmage
İmage
İmage


vh Baun
Svar
#2
Jeg har set en magen til min ejen - dog endnu bedre kasse - i butik til 7.500 og den gik på kort ved jeg
Jeg ville så også normalt sætte den kasseform lidt højere end cushion formen eller C formen - men der er jeg ikke sikker på hvor de to faconer ligger på markedet. Jeg ville sige 5 - 7.000 for den type faktisk. Der er købere til stemmegafler og så er de jo lidt større end de gamle traditionelle helt generelt
İmage
İmage
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#3
Jeg mener bestemt priserne er stigende dem.

Her er mine "batteri" Omega'er

Mvh. Thomas

İmage
İmage
İmage
İmage
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
#4
Men selv med pænt stigende priser er de vel stadig ikke dyrere end et med fx cal 564 - eller?

Jeg har faktisk også 2 mere her er den ene - den anden - en Geneve likker hos Krognos....


Mærke og model: Omega Constellation Electronic 300 Hz

Årgang: 1973
Kasse: Rund, Stål i flot stand og observatorium i stål på bagkassen.
Højde: 10 mm
Diameter: 35 mm uden krone
Skive: Flot Two tone dybblå skive med det karekteristiske røde felt med Omega logo kl 12.00. Timemarkeringer og visere i flot stand
Rem: Original Omega lænke
Caliber: 1260 Elektrisk 300 Hz værk med dato,
Caliber nr.: 36901947
Ref. Nr.: 198.0006

Uret har fødselsattest fra tysk sælger

İmage

İmage

İmage

vh Baun
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)