hjælp til forsendelse til udlanet..
#1
Hej

Hvordan er det bedst at sende et ur til udlandet.. (Frankring) hvilket frima vil i forslå jeg tænker DHl.. Hvad er sikrest for mig.. bank overførsel, betaling når personen skal ha pakken udleveret.. eller..


mvh hr.holm
Mvh Hr.holm
Svar
#2
Hej

Hvad er værdien af uret?

Mvh. Jon
Svar
#3
jonnielse Skrev:Hej

Hvad er værdien af uret?

Mvh. Jon


den er 18500 kr.
Mvh Hr.holm
Svar
#4
DHL!! og forsikret!
Bank transfer eller PayPal og send ikke før at pengene er gået ind!
Hvis du vælger PayPal, så vil jeg anbefale dig at sende med DHL og forsikret, da køber har mulighed for at åbne en dispute og hvis du er uheldig eller det er en scammer, kan du miste dit ur og betalingen.

Hvis det er 18500 + forsendelse og køber overfører pengene til din bankkonto, så lad det være op til køber og lad ham tage ansvar i forhold til hvad han vil betale for forsendelsen.

Jeg har aldrig mistet noget via DHL og Fedex, men Postdanmark er en anden historie:-(

Mvh. Jon


hr.holm Skrev:
jonnielse Skrev:Hej

Hvad er værdien af uret?

Mvh. Jon


den er 18500 kr.
Svar
#5
Jeg har aldrig mistet noget via DHL og Fedex, men Postdanmark er en anden historie:-(

Mvh. Jon


Til forsvar af postdanmark så har jeg kun mistet EN almindelig pakke og aldrig en værdiforsendelse, pakken blev desuden erstattet hurtig.

Jeg sender trods alt 2-300 pakker om året og har gjort det de seneste 6-7 år, så jeg føler mig helt tryg ved postdanmark
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: