Eurotime Watchfair
#1
Nogen der kender til det? Jeg overvejer at køre til Hamborg den 12.02-2012. Men er der nogen der kan fortælle noget om det? er det værd at køre efter?
Den i München ser ret stor ud...

Se mere her.... Godt nok er linket til den i Munchen, men der er en i Hamborg i Feb.

[url]"http://www.uhrenboerse-online.de/m" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.uhrenboerse-online.de/m[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;ünchen/

/Morten
Svar
#2
Begge steder kan absolut anbefales, prøv at søge lidt her på urforum, der blev taget en del billeder da vi var flere biler i Hamborg for et par år siden fra Kbh. Fyn og jylland.

Hamborg er meget mindre end München, og af lidt mere lokal art. Der er den del danskere bl.a. sønderjyder der af og til har stand her.
München er stor, man kan godt blive træt af at se på alle de ure. Der er altid nogle urfolk/handlere fra Kbh. dernede ved jeg!
Men absolut anbefalelsesværdigt at besøge begge steder, vi er et par stykker der har snakket om at smutte til Hamborg her i foråret, fra Kbh. kl. ca. 6.30 og hjemme til aften igen.
Hvis nogen er med på den, så giv besked, altid sjovt at være nogle stykker!
Svar
#3
jeg gad godt lige ned og lure den I Hamburg her i Feb....Men tror jeg ville tage derned om lørdagen og overnatte på hotellet.... Og måske få et par bajere i byen lørdag aften
Svar
#4
MortenKN Skrev:jeg gad godt lige ned og lure den I Hamburg her i Feb....Men tror jeg ville tage derned om lørdagen og overnatte på hotellet.... Og måske få et par bajere i byen lørdag aften
Kunne være meget sjovt at deltage i....
Svar
#5
Tukjær Skrev:
MortenKN Skrev:jeg gad godt lige ned og lure den I Hamburg her i Feb....Men tror jeg ville tage derned om lørdagen og overnatte på hotellet.... Og måske få et par bajere i byen lørdag aften
Kunne være meget sjovt at deltage i....


Lyder også rigtig hyggeligt, gad godt Icon_e_biggrin

@Claus, mener ikke det er specielt dyrt med en stand så det er da en mulighed for dig også. Evt. dele med Halse eller andre?
Svar
#6
Speedy Skrev:
Tukjær Skrev:
MortenKN Skrev:jeg gad godt lige ned og lure den I Hamburg her i Feb....Men tror jeg ville tage derned om lørdagen og overnatte på hotellet.... Og måske få et par bajere i byen lørdag aften
Kunne være meget sjovt at deltage i....


Lyder også rigtig hyggeligt, gad godt Icon_e_biggrin

@Claus, mener ikke det er specielt dyrt med en stand så det er da en mulighed for dig også. Evt. dele med Halse eller andre?
Jeg er utroligt dårlig til Tysk, men ellers en god ide....
Svar
#7
Citat:Jeg er utroligt dårlig til Tysk, men ellers en god ide....

Ingen problem Claus - Du skal bare kunne sige "FESTPREIS - KEIN RABAT, ES HANDELT SICH HIER NICHT UM EINEN WERTHERS ECHTE FABRIK. FERSTEHST DU?"

Jeg tror jeg tager derned
Svar
#8
Tukjær Skrev:Jeg er utroligt dårlig til Tysk, men ellers en god ide....


Tyskere kan godt tale engelsk, har stået ved siden af en svensker der knap kunne tallene på tysk. Han kørte altid syngende hjem (mange Euro i lommen).
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar




Brugere der kigge i denne tråd: