Efter flere overvejelser endte det med....
.... denne her:
[attachment=0]<!-- ia0 -->Resize of IMG_1787.JPG<!-- ia0 -->[/attachment]
Ikke verdens mest professionelle billede, men det er jo også vigtigere, hvordan uret er i virkeligheden Icon_smil
MVH Jesper
Svar
Fint valg ! Icon_e_biggrin Tillykke med uret.
vh Hans Henrik
Svar
Nyt eller gammelt - sort eller hvidt - med sin krans og GMT viser et af de flotteste Rolex - og ikke så "main-stream" uden at main-stream nødvendigvis er skidt - men det giver i alle fald et godt alternativ til Rolex elskere
Stort tillykke - nyd uret
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Takker - er også en glad mand Icon_smil

Havde ellers tænkt at vente et års tid med at købe, så man kunne få et pænt brugt til en fornuftig pris, men efter at have prøvet det, så syntes et år som meget lang tid..... Fik dog en pæn rabat alligevel i betragtning af, at det er købt hos en AD og stadig forholdsvis nyt på markedet.

Hvor store rabatter kan man "normalt" opnå hos AD på Rolex? Har på fornemmelsen, at det er noget lavere end eksempelvis Omega, men det er jo ikke sikkert!!
MVH Jesper
Svar
watchfreak2003 Skrev:
JJG Skrev:Hvor store rabatter kan man "normalt" opnå hos AD på Rolex?
10-15 %

Det var lidt mere end jeg troede, men jeg føler mig nu ikke snydt i forhold til den pris jeg betalte.
MVH Jesper
Svar
Fedt ur og tillykke med det!

Skulle jeg have et sprit nyt Rolex kunne det meget vel blive den samme klokke! Icon_e_wink

Forfaderen er her:

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
gmt-geek Skrev:Fedt ur og tillykke med det!

Skulle jeg have et sprit nyt Rolex kunne det meget vel blive den samme klokke! Icon_e_wink

Forfaderen er her:

Vh. Jon

Den oprindelige 1655 ser også rigtig godt ud - fandt billeder på en 216570 HTE edition, som lægger sig lidt tættere på ophavet (man kommer helt til at overveje en NATO-rem til uret):

[url]"http://www.theprodigalguide.com/wp-content/uploads/2011/09/HTE-42mm-05-e1316771765213.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.theprodigalguide.com/wp-cont ... 765213.jpg[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;

Også et rigtigt pænt ur, men prisen er (som på en 1655) også noget højere Icon_e_wink
MVH Jesper
Svar
Øhhh.. så vidt jeg har hørt, så må Rolex AD'ere ikke give rabatter. Er den politik ændret eller har jeg misforstået noget?

Hilsen Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)