SKX007 i KBH?
Harold (Yobokies) er det billigste sted at handle safirglas til Seiko. De er i en god kvalitet Icon_cool

Husk at tillægge told, moms og 150 DKK ekspeditionsgebyr af varer fra ikke-EU lande Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
Jeg forstod vidst ikke helt det (næst)sidste indlæg: Den bedste lænke er?
Og det bedste sted at handle er? Icon_question
Svar
Seikos lænker til SKX007 og SKX009 er naturligvis lavet, så de kan tage fat springbars. Der hvor miseren opstår er, når folk fejlagtigt tror, at de har købt en original f.eks. Oyster lænke, men som faktisk er en aftermarket lænke. De er ofte til tynde springsbars og de har også Seiko logo på claspen, så det kan være lidt vanskeligt at genkende disse lænker. Skal man derfor være helt sikker på at købe en original Seiko lænke, så er det ned til Seiko AD eller ind på nettet og købe hos WW Lee fra Chronograph.com Icon_e_wink
Svar
Det er selvfølgelig ikke originale dem fra wjean28.

Er den lænke ud har fra wjean28 type I eller II?

Det med springbars var blot at jeg havde læst at næsten alle aftermarket oyster lænker skal bruge nogle andre end dem der fulgte med.
Svar
Harold (Yobokies) har et lækkert fladt safirglas til SKX007, Jesper Icon_e_wink Du kan få det med forskellig AR coating og kvaliteten er rigtig god Icon_cool
Svar
Har Yobokies en webshop, har prøvet at google det men kan ikke rigtig finde noget! Hvis du kunne smide et link Joepete ville det være super =)
Svar
Jeg kan måske lige tilføje at jeg skrev til 10watches.

Beskeden var at der var 7-8 ugers ventetid på safirglasset med konveks.

Så vil jeg lede efter en fra yobokies med konveks og AR coating Icon_e_smile
Svar
Måske har Rob fra Monsterwatches.eu også safirglas på lager. Han er altid venlig til at svare på mails, så det er da et forsøg værd Icon_e_wink
Svar
God ide, så fik jeg sendt en mail til Rob.

watchfreak2003,
Det kan være wjean28 har oppet sig fordi min lænke blev afsendt i dag og jeg lagde min bestilling i går!
Svar
Så fik jeg mit ur fra sportyure.dk...

Der er dog manual, kasse el. garantibevis. Er det noget der normalt følger med mon? Jeg ved godt man ikke kan forvente så meget når det kun er 1.400 kr. man har givet Icon_e_smile

Omkring uret: SUPER FEDT!

Det føles ikke som et 1.400 kr. ur, det er tungt! (har gummirem på)

Alle pengene værd, helt sikkert!

De 200m WR er det "rigtige" 200m?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)