Endelig! Orient 300m Saturation Diver med hack and wind
Endelig landede Orient 300m Saturation Diver med hack and wind på matriklen *juhu smiley* Uret har bibeholdt de mange fantastisk gode konstruktioner, såsom kraftig velbygget kasse, mere end 5mm tykt safirglas, velkonstrueret krone med god betjeningskvalitet, super lume, letaflæselighed og lækker lynette. Orient har så forbedret elementerne fra den tidligere version, og har tilføjet hack and wind til værket, 120 kliks lynette (frem for 60) og datoen sidder nu spot on (tidligere synedes den at sidde lidt højt i vinduet). Lænken kunne være bredere og have kraftigere led, og værket kunne være erstattet med et bedre med højere beat rate, men til prisen, som er den halve af en Seiko MM300, har Orient skabt en super velkonstrueret og seriøs diver Icon_e_biggrin

İmage
İmage
De venligste hilsner, John
[-]
  • millan renatus
Svar
Tak skal du have, Jesper Icon_e_smile

Uret vejer 230 gram på lænke. Jeg har tidligere båret en Orient 300m på en DiveStrap Classic, som gør uret en del lettere - men en letvægter er det jo ikke, da uret måler 45mm x 54mm x 17mm Icon_e_wink Med lidt held i sprøjten kan du lande en Orient 300m Sat Diver for godt 7K Icon_e_smile

Gul 300m på DiveStrap Classic
İmage
[-]
  • millan renatus
Svar
Kr. 10.995 hos Danske forhandlere.....
Svar
Det er bare super lækkert! Og en fræk læderrem vil gøre det endnu mere uimodståelig. Ifølge mig, men det er jo smag og behag.. Tillykke med det Icon_smil Icon_e_biggrin
Svar
watchfreak2003 Skrev:
Tukjær Skrev:Kr. 10.995 hos Danske forhandlere.....
Kan de købes herhjemme? Halse?
Ja, han har i hvert fald en i ordre....
Svar
Suser du hen over Fyn en dag, så er du velkommen til at komme og både se og prøve hos mig, Jesper Icon_e_wink Jeg er ret sikker på, at du vil synes om uret. Om du så kan lide vægt og "fylde" af uret på håndleddet, det må komme an på en prøve Icon_e_smile
Svar
Tillykke med endnu en fed diver fra Orient, John !!

Det viser jo bare igen, at japanske mærker som Orient og Seiko m.fl. giver fuld valuta for pengene ......... and then some !! Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Tillykke med uret, John!
Jeg bærer også et Orient 300m, og er ovenud tilfreds med det! Jeg har puttet ammostrap på og synes det ser knaldgodt ud Icon_e_smile

İmage

İmage

Remmen er fremstillet af Anders Wengman (aw-straps) han har nogen rigtig fornuftige priser, og leverer en super kvalitet.
Svar
Ja, Anders laver nogle lækre remme - og din ser også super fed ud Icon_cool
Svar
Virkelig et fedt ur!
Jeg er stadig vildt glad for min, har overvejer at opgrade den til noget dyrere, men syntes jeg skal LANGT op i pris før jeg finder ure jeg hellere vil have, så derfor beholder jeg den. Sad og kiggede i brugte PO'er men der skal man jo smide 3x hvad jeg gav for min. PO'en er self også i en anden klasse. Kan være man skulle leve af pasta de næste 3 måneder, så burde der være nok SU til en søhæst:D(hvem siger de studerende lider)

Vh
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)