Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Jeg kunne godt se den var kammet over ved lanceringen af 360'eren men jeg troede ikke det stod så slemt til.
Mvh
Klaus
•
Svar: 383
Tråde: 44
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Folk er sQ til tider nogen selvhøjtidlige Newb´s.
Jeg ville da selv så at sige "flippe" sådan en fætter afsted til overpris og det ville de fleste da, hvis muligheden bød sig og de ikke selv havde denne model som en perle. Det er simpel udbud og efterspørgsel, det er jo set 100000000 gange med alverdens forskellige modeller.
Der er jo ikke noget der gør lige denne model specielt anderledes end andre modeller, eller det er der nok, men der skal man nok vide noget mere om Pan, min holding er har man set et har man set dem alle.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
390´eren er klart en attraktiv model
Men ellers er jeg enig.
Jeg har svært ved at forestille mig et ur jeg ikke ville sælge, hvis fortjenesten var så stor.
Når nyhedsinteressen ligger sig, kan det købes billigere igen.
Men underholdningsfaktoren derovre er i top
•
Svar: 272
Tråde: 20
Udbud og efterspørgelse,,, andet kan jeg ikke sige
Købte selv min 411'er til en kæmpe overpris,,, føler jeg mig snydt? Nope,,, nyder uret hvert sekund den er på armen.
Når og hvis jeg gør op med mig selv at uret skal sælges så vil jeg da også prøve at få så meget ud af den som muligt,,, men det var ikke med den henseende jeg købte den..
Kan læse om en der søger en Pam 390'er som han vil betale butikspris for (tror det er ham der har startet denne diskussion)
Ærligt talt ville da føle mig til grin hvis jeg solgte ham uret for derefter at se ham tippe den afsted for det dobbelte..
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Hej Gunaj.
Har du ikke et par billeder af din 411 med din nye rem?
Mvh
Klaus
•
Svar: 272
Tråde: 20
KlausM Skrev:Hej Gunaj.
Har du ikke et par billeder af din 411 med din nye rem?
Mvh
Klaus
Nej desvære Klaus, remmen købte jeg til et andet ur som er røget videre,,, så den hygger sig i skuffen indtil den videre.
•
Svar: 304
Tråde: 45
um... hvorfor kan han ikke returnere det tilbage til HK butik som kan bare ringe og spørger den næste af de mange som står i kø, hvis han virkelig vil have den anden model. Så en slags flipper er han jo det også, selvom med en lang forklaring om hans definition på en flipper... imo
•
Svar: 122
Tråde: 26
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 2
well...utroligt det kan gå så vidt. Klart at han vil tjene lidt på uret,det vil vi jo alle gerne ikk?
Så det har vel noget at gøre med udbud og efterspørgsel...
Hvis man gerne vil ha en speciel model og man ikke har råd til den,så må man jo lige skrabe det sidste sammen så pengene er der til det...ellers skal man vist nok lige holde lidt igen og vente.