Svar: 2,629
Tråde: 33
Modtaget Likes: 5,080 i 1,567 svar
Givet Likes: 1,221
Citizen Orca aka Klovneur på vej med posten..
Titanium, Eco drive og dykkerur.
Kunne ikke stå for fristelsen
Nu er det bare at vente på Fedex og Skat...
•
Svar: 387
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Har lige fået denne lækre klassiker ind ad døren

. Lænken er jeg dog ikke så vild med, så den er blevet skiftet ud med en læderem:
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Til lykke med klokken, René

Sådan en har du jo ønsket dig længe, så jeg er spændt på at høre, om uret lever op til dine forventninger ?
De venligste hilsner, John
•
Tak for det John. Det er bestemt et fedt ur. Det minder jo utrolig meget om 2594.52´eren. Jeg synes dog alligevel ikke det når helt på højde med det gamle. Jeg kunne bedre lide lynetten på 2594.52. Jeg tror også lige jeg skal vænne mig til den blå farve. Det er som om at farven gør valget af rem lidt vanskeligere (kom bare med gode råd). Her lige et billede af det gamle overfor det nye (på samme rem):
•
Svar: 340
Tråde: 8
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Jeremy Skrev:Tak for det John. Det er bestemt et fedt ur. Det minder jo utrolig meget om 2594.52´eren. Jeg synes dog alligevel ikke det når helt på højde med det gamle. Jeg kunne bedre lide lynetten på 2594.52. Jeg tror også lige jeg skal vænne mig til den blå farve. Det er som om at farven gør valget af rem lidt vanskeligere (kom bare med gode råd). Her lige et billede af det gamle overfor det nye (på samme rem):

Hmm.. synes rem- og lynettefarven (den blå) står og råber lidt af hinanden. Måske en sort rem ville være flottere?
Hilsen Peter
•
Svar: 21
Tråde: 5
Har netop hentet mig et Breitling Avenger Seawolf hos Peter i Horsens. Som i øvrigt
er mit første ur som jeg er første ejer på
Undskyld billedekvaliteten. er taget med mobil i tusmørke
•
Ser godt ud, Rene. Det er altid fedt at købe et spritnyt ur fra forhandler.
Her er et billed af mit, da det var nyt.... Så velkommen i Seawolf Steel klubben. Vi er ikke mange medlemmer herinde
De er meget forskellige. Utroligt hvad lidt tal gør ved en skive....
PS: Bliver det en keeper? og var du ikke første ejer på dit ene Deep Blue?
•
Svar: 21
Tråde: 5
Hej Claus.
Det er korrekt, jeg var da første ejer på det Deep Blue. Det må være alderen der trykker
Jeg syntes personligt at det ser ret godt ud uden tal. Og ja jeg har tænkt mig at beholde det her
•
Olsen Skrev:Jeremy Skrev:Tak for det John. Det er bestemt et fedt ur. Det minder jo utrolig meget om 2594.52´eren. Jeg synes dog alligevel ikke det når helt på højde med det gamle. Jeg kunne bedre lide lynetten på 2594.52. Jeg tror også lige jeg skal vænne mig til den blå farve. Det er som om at farven gør valget af rem lidt vanskeligere (kom bare med gode råd). Her lige et billede af det gamle overfor det nye (på samme rem):

Hmm.. synes rem- og lynettefarven (den blå) står og råber lidt af hinanden. Måske en sort rem ville være flottere?
Hilsen Peter
Jeg tror du har ret. Nu har jeg skiftet til en sort Toshi rem, og det ser faktisk noget bedre ud. Jeg kan ikke lige tage nogle ordentlige billedere af det her i aftenbelysningen

.
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Super fed Seawolf

Jeg kan lide den både med og uden tal
De venligste hilsner, John
•