Hvad for et Panerai har du på idag?
I dag er min Rolex SD røget i winderen til fordel for min PAM 285 K med nummereret og håndlavet Zeugma strap Icon_razz

İmage

Rolex Seadweller 16600 2008
IWC BP 5002 2005
Svar
En blackknight her... med letvægt på min lille armen.

İmage
Svar
peter Skrev:Hej Finetime

Det lyder som en af de modeller jeg skal gå efter, da jeg kun går efter Panerai ure med fast bagkasse. Icon_e_biggrin

MVH Peter

İmage

Faste bagkasser er også lige mig Icon_e_biggrin
By
G
Svar
m.dk Skrev:En blackknight her... med letvægt på min lille armen.

İmage

Fedt ur Icon_e_wink
By
G
Svar
Finetime Skrev:

Den Panerai 411 ser da superspændende ud, er den med fast bagkasse, eller med glasbagkasse. Icon_question

MVH Peter
Den er fast,, prøver at få taget et billed af den i fremtiden,, det er en bygning i Firenze der er skitseret i bagkassen.
Lige en kommentar.....
Alle 41x modellerne, har forskellige byer graveret på bagsiden, New York, Firenze, London osv. osv. osv.
Svar
Finetime Skrev:
m.dk Skrev:En blackknight her... med letvægt på min lille armen.

İmage

Fedt ur Icon_e_wink
+1
Virkeligt sejt İmage
Svar
Kim T Skrev:
Finetime Skrev:

Den Panerai 411 ser da superspændende ud, er den med fast bagkasse, eller med glasbagkasse. Icon_question

MVH Peter
Den er fast,, prøver at få taget et billed af den i fremtiden,, det er en bygning i Firenze der er skitseret i bagkassen.
Lige en kommentar.....
Alle 41x modellerne, har forskellige byer graveret på bagsiden, New York, Firenze, London osv. osv. osv.

Har lige fået denne bagkasse hjem,, siger den dig noget Kim?

İmage
By
G
Svar
Um.. Som jeg ved pam 411 burde have palazzo vacchio bygning i firenze engravet på bagkasset og lavet i 200 limited stk. De fleste 41x har et andet landscape som repræsenter panerai boutique i den by. Men måske tager jeg fejl?
Svar
Alle 41x er butiksversioner, med vartegn for de forskellig byer på bagsiden, præcis som du siger.
Det billede som Finetime viser er en 390 (tror jeg) FEDT FEDT FEDT IMHO

Højere oppe på siden vises der en 411 med Firenze på bagsiden.
Svar
Kim T Skrev:Alle 41x er butiksversioner, med vartegn for de forskellig byer på bagsiden, præcis som du siger.
Det billede som Finetime viser er en 390 (tror jeg) FEDT FEDT FEDT IMHO

Højere oppe på siden vises der en 411 med Firenze på bagsiden.

Godt set Icon_e_biggrin respekt.
By
G
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)