Svar: 272
Tråde: 20
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Der gjorde der ikke, selv om man kan finde en 16600 helt op til v-serie.
Det ville undre mig meget hvis der findes en med rolexrolex i inderkrandsen.
•
Enig - Sidder nemlig selv med en V-serie på armen og jeg er selv 120% sikker på den aldrig er blevet lavet med rolexrolexrolex
•
Den har du stadig? Det er også et flot ur hvad er der ellers i boksen for tiden?
•
Ja jeg har den stadig. Overvejer dog at bytte lidt med Micki. Derudover en sub 16610 som dog faktisk tilhører konen. købte den da jeg solgte LW.... og så har der været en GMT-MASTER II 16710 inde og vende. Lige PT har jeg en Kermit på vej hjem

Og du?
•
Fedt med Kermit. Tillykke med den.
Der har været en del igennem for mit vedkommende men også en del der er tippet videre. Har 1675,1680,16600,pam411, Forhåbenligt kommer der noget som jeg ser meget frem til i Weekenden,,og så er der lige en gammel dressi som Jørgen Krognos nok får sved på panden af, som bliver klar om et par måneder

,,ellers har jeg lidt af hvert af gamle Omegaer.
•
fedtfedtfedt - Så er der da også lidt forskelligt i kassen. Hvad var det så du landede i weekenden? Og fik du nogensinde et Patek?
•
MortenKN Skrev:fedtfedtfedt - Så er der da også lidt forskelligt i kassen. Hvad var det så du landede i weekenden? Og fik du nogensinde et Patek?
Fik min Pam 390
Patek har jeg tilgode.
Kommer nok en skønne dag.
•