Omega Seamaster 321
#1
[attachment=0]<!-- ia0 -->07102011310[1].jpg<!-- ia0 -->[/attachment]Er der nogen som kender dette ur alder OSV. og hvad kan jeg få for det.Glasset er orginalt med Omega symbolet og ingen ridser.Selve uret står i pæn stand men har nogle små ridser ingen grove.Jeg har ikke den orginale rem.

MVH Anton
Svar
#2
Det kræver jo lidt bedre billeder og også fra den invendige side, men det er vist et meget efterspurgt samlerstykke, som burde kunne koste en god pris. Jeg ville i hvert fald gerne eje det.

[url]"http://62.73.172.171/eMuseumPlus?service=direct/1/ResultListView/result.t1.collection_list.$TspTitleLink.link&sp=10&sp=Scollection&sp=SfieldValue&sp=0&sp=0&sp=3&sp=SdetailList&sp=0&sp=Sdetail&sp=0&sp=F&sp=T&sp=12" onclick="window.open(this.href);return false;">http://62.73.172.171/eMuseumPlus?servic ... sp=T&sp=12[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;

vh baun
Svar
#3
Prøv at google "Omega 146.006" og se priser, priserne ligger fra ca. 7.000 og omkring +15.000 kr. for et pænt serviceret eksemplar, så det er da et samlerstykke du har har der.

Virker uret som det skal og chronograph funktionerne? Hvis ikke trækker det en del ned i pris da cal. 321 ikke er noget alle urmagere kaster i krig med, en del sender den til Omega og så koster det kassen.

Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
#4
Det virker som det skal.
Svar
#5
146.0006 hos Omega - men ofte blot 146.006 - fra omkring 1966 hvis det ikke var besvaret - altså relativt sent i 321 perioden.
Jeg ville også selv uden google ha sagt omkring 12.000 hvis den er i rimelig stand .- mere hvis den er nyserviceret - mindre naturligvis hvis der er en del ridser eller slidt bagside f.eks. - men det er sikkert helt korrekt det spænd TDN kommer med.
Var det min, beholdt jeg den, men den kan da absolut sælges, og så har pris og hastighed af salg med hinanden at gøre
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#6
Kunne godt tænke mig et breitling navitimer.
Svar
#7
Kunne godt tænke mig et Breitling Navitimer istedet for omega 321.Ved godt at navitimer er lidt dyrere.

MVH Anton
Svar
#8
ferro Skrev:Kunne godt tænke mig et Breitling Navitimer istedet for omega 321.Ved godt at navitimer er lidt dyrere.

MVH Anton


Jeg har dettet navitimer - og er klar til et bytte, men du kommer jo selvfølgelig til at betale en byttepris:


Mærke og model: Breitling Navitimer AOPA
Årgang: ca 1968
Kasse: Rund, stål i flot stand
Højde: xx mm
Diameter: 40 mm uden krone
Skive: Smuk original skive uden skader. Originale visere i fin stand
Rem: xx
Caliber: Venus 178
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

vh baun
Svar
#9
lækkert ur hvor meget taler vi om i difference.
Svar
#10
Jeg har sendt dig en PB - Privat Besked. Så du skal kigge i din indbakke.

vh Baun
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)