PAM 445 ??
Efter en større rokering af ursamlingen og en erkendelse af at 40mm er for småt (gået for meget med min Deepsea) er jeg kommet frem til følgende glædelige gensyn med Panerai (212+233=445 Icon_e_biggrin ).
Fælles for begge er 1950'er kasse og det fede buede glas (vintage Rolex Icon_e_wink). Flyback'en kom på den originale Mad Max (carbon look) rem med foldspænde men er midlertidigt skiftet ud med en OEM croco. 233 har den oprindelige OEM vintage rem på som jeg faktisk synes er super fed. Jeg er ikke til brune remme.
233'eren er et fantastisk lækkert ur der lige bortset fra den linære power reserve ser brand godt ud.

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
LÆKKERT!!
Svar
Super lækre klokker, Klaus Icon_cool

Jeg kan godt forstå, at du nu har lyst til at prøve lidt større ure på armen. Det skal dog nok vende på et tidspunkt igen, så det giver jo en god undskyldning for at have lidt forskelligt i kassen Icon_e_wink Icon_razz
De venligste hilsner, John
Svar
Ja, det ser lækkert ud Klaus.
Begge ure er "topdollar" Icon_e_wink

Er Daytonaen så røget ud Icon_question eller er det vintage sagerne der er røget Icon_question

Vi må se at få Claus til at holde et lille GTG igen, så vi kan kigge på sagerne Icon_cool
Og så er du altså nød til at lære det med de brune remme, da det bare klæder et Pam bedre Icon_e_wink
Svar
Cool... Fede ure..... Jeg SKAL have et Pam af en slags igen..... engang....

Jeg har hørt rygter om at Peter Halse snart holder et GTG i Horsens... Ellers finder vi nok på noget her på fyn i november, hvis der er tilslutning.....
Svar
Takker.
@John. Enig. Det er rart at ha lidt blandet men lige pt har jeg det svært med de mindre ure.
@ Kim. Ikke alt er røget men jeg mangler en Luminor i titanium så der skal ske noget mere. Det med brune remme må vi snakke om især hvis det lykkes mig at finde en Ti PAM.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Det lyder godt Claus Icon_e_wink
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Det er helt klart en fed duo! Icon_e_smile PAM 233 er et ganske dejligt ur dog har jeg ikke haft fornøjelsen af et PAM 212.

Hvorfor synes folk ikke godt om den lineære gangreserve indikator? Jeg synes personligt ret godt om den, da en cirkel kan forekomme lidt kedelig.

Og hvor mange PAM 233 blev der produceret i dit urs serie, KlausM? Icon_e_smile Umiddelbart lader det til at de producere færre af dem for hvert år...
Svar
Kim T Skrev:Og så er du altså nød til at lære det med de brune remme, da det bare klæder et Pam bedre Icon_e_wink

Enig! Icon_e_smile
Svar
J-serie...1000stk
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)