Afstemning: Hvilket styresystem?
Mac?
Windows?
Linux?
[Vis resultater]

Hvilket styresystem bruger folk?
M

ps. Macbook Air 2011 holder 100%! Icon_e_smile[/quote]
+100 AIR holder Icon_smil
Svar
Jeg bruger primært Windows dog fejler Linux ikke noget. Mac's har jeg ikke erfaring med.
Svar
alsendk Skrev:
jladefoged Skrev:Jeg har kørt med Ubuntu i ~4 år nu og er generelt godt tilfreds, men jeg er ikke imponeret over den nye 11.04.
Hvis nogen har mod på at prøve Ubuntu vil jeg anbefale 10.04 LTS (Long term-support).

Jeg er kommet til samme konklusion Ladefoged, og har ligeledes skiftet tilbage igen

Det kunne være jeg skulle gøre det. Jeg havde 9.04 på en maskine, hvor harddisken døde og så installerede jeg bare "det sidste nye", nemlig 11.04. Tak for tippet, den skal vist ned på 10.04, som på en anden maskine, jeg har.

Jeg kører iøvrigt Windows XP på min job PC, men den er reelt bare en frontend til et hav af Unix servere, hvor mit egentlige arbejde foregår. Privat kunne jeg aldrig finde på andet en Linux. Jeg kører endda også Linux på mine routere og selv min mobiltelefon kører Linux-afarten kaldet Android.

Min kone valgte en MAC, og det hader jeg som pesten, da det er mig, der er den hjemlige system administrator. Det er flot, smukt og lækkert at se på, men for en Linux (og tildels Windows) mand som mig er det helt håbløst at administrere.

/Bjørn.
Svar
Der har været en del problemer med Ubuntu 11.04 (2011-april) og Intels nye Sandy Bridge chipset.
Ubuntu 11.10 (2011-oktober) som kører med 3.0 kernen skulle efter sigende have løst problemerne og kommer i slutningen af denne måned.

Hvis du allerede kører med 11.04 vil jeg give den nye 11.10 en chance da det er noget nemmere at opgradere end nedgradere Icon_rolleyes
mvh
Jeppe
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)