Ny brugt Seiko beater
Så er der kommet en ny brugt Seiko beater i hus Icon_e_biggrin Jeg faldt over en Seiko Velatura Chrono med 7T92 quartz værk - så er man sikker på, at tingene kan holde Icon_razz Uret er stort men megt komfortabelt på håndleddet, da det har nedadgående horn og bløde "kanter". God finish på kassen, og så gør den lille indsats ved hornene et godt indtryk, da gummiremmen slutter helt tæt op til kassen - det kan jeg godt lide Icon_e_biggrin Safirglas og en fantastisk lækker lynette er andre plusser. Det mest overraskende ved uret er, at gummiremmen er SUPER fed Icon_cool Det er ganske enkelt den bedste gummirem fra Seiko, som jeg endnu har prøvet Icon_exclaim Den er 26mm bred ved hornene og taper ind til 20mm ved spændet. Remmen bærer uret godt, da den er både kraftig, blød og bøgelig uden at være "dalrende". Spændet er kraftigt og RIGTIG godt forarbejdet Icon_e_smile Den orange skive farve er meget dyb i gløden, og minder mest af alt om en orange skivet Oirent 300m - dejlig farve Icon_e_biggrin

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
De venligste hilsner, John
Svar
Ser godt ud. Tillykke med den.

Fik du prøvet det nye stykke?

Torben
Svar
Tillykke med uret, John. 26mm mellem hornene? Det lyder som et stort ur. Jeg synes dog ikke det ser så højt ud.
Svar
Sorry Torben, jeg har ikke fået "mokket" remmen på plads endnu ... Icon_redface Jeg skal nok huske at give en tilbagemelding, så snart jeg har fået prøvet stykkerne Icon_e_wink

René, uret måler 44mm over LYNETTEN Icon_e_biggrin Icon_cool Højden er 14mm Icon_e_wink Gummiremmen er bare LIGE I ØJET til uret Icon_e_biggrin Jeg ville ønske, at seikos almindelige diver gummiremme var af samme kvalitet Icon_e_wink Men det er de desværre ikke ... Icon_e_confused Icon_rolleyes
Svar
Hej

Den ser nu ret fed ud på den gummirem, hvilken model er den beregnet til. Icon_question

MVH Peter
İmage
Svar
Gummiremmen hører til den viste Velatura model, SNDA63 Icon_e_smile Om den også anvendes på andre modeller er jeg ikke klar over, men den er helt klart den mest behagelige Seiko gummirem, som jeg endnu har prøvet - og jeg har da ellers været nogle stykker igennem Icon_razz
Svar
Hej Joepete

Den gummirem jeg tænker på er den der sidder på deres sejlermodel, og den er noget anderledes, og ikke nær så fed som din. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)