Di Stefano Alligator og Lederarts Ammo
Jeg har lige fået en Di Stefano Alligator rem hjem. Den er helt fantastisk Icon_exclaim På én og samme gang er den bøjelig men også fast, og så er den også både rå og elegant, synes jeg Icon_e_smile Remmen sidder helt fantastisk godt på armen, da den har den helt rette tykkelse og inderside behandling. Den smyger sig nærmest om armen, og den bliver siddende hvor man placerer den første gang. Dejligt Icon_e_biggrin

İmage
İmage
İmage

Der landede også en ammo rem fra Lederarts. Den kan på ingen måde sammenlignes med Di Stefani remmen, men jeg kunne simpelthen ikke stå for den patinerede rem Icon_e_wink Icon_e_biggrin Icon_redface

İmage
İmage
İmage
İmage
De venligste hilsner, John
Svar
Lækker Icon_e_smile Tillykke med det, John.
Svar
Hej John

Det er et par lækre remme du har fået dig der.

Specielt Di Stefano remmen fanger mit øje.
Jeg har i nogen tid kikket efter deres remme dog uden at slå til på en.
Hvor tyk er din og hvilket model nr. har den?

/Allan
Svar
Perfektion! Icon_cool
Svar
Allan, jeg har købt remmen af en, som bestilte den i for stor størrelse, så jeg ved ikke præcist, hvilken model det er. Mit umiddelbare bud er, at remmen er 4mm tyk. den er meget bøjelig, men samtidig virker den fast. Den er ikke glat, så den sidder super godt på armen, og så er den fantastisk flot, og man kan tydeligt se, at der ligger super godt håndværk bag fremstillingen Icon_e_biggrin

Tak, Claus Icon_e_wink Icon_razz
De venligste hilsner, John
Svar
Tillykke John! Di Stefani remmen er super flot! Jeg savner mit Panerai.. *suk*
Med venlig hilsen

David.H aka "The big flipper"

Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)