Søger OEM-rem str XL til PAM351
Jeg har bestilt et PAM351, som skulle ankomme indenfor to måneder, men jeg er usikker på, om krokodilleremmen er lang nok. Har tidligere prøvet et andet PAM (ligeledes med 1950'er-kasse), hvor jeg mener, at remmen føltes for kort. Mit håndled måler 19,5 cm. 

Mener I, at det er nødvendigt med en længere rem? Og i giver tilfælde hvor køber jeg så et sådant til en god pris? (Klarlund på Strøget vil have 2.200 kr og har en leveringstid på ca to uger) 

Begrundelsen for mit spørgsmål - og årsagen til at jeg ikke venter og ser remmen an, når jeg modtager uret - er, at jeg gerne vil kunne bære uret straks, og ikke først skulle bestille en ny rem og vente på at modtage denne. 

NB! Jeg er umiddelbart kun interesseret i præcis den rem-model, som følger med PAM351. 

Tak for hjælpen.
Svar
Hvis jeg ser på mine originale remme, så er jeg i det sidste hul mod hornene. Min arm er omkring 16,5. På remmen er der ca. huller 5 cm, så den burde kunne passe sådan lige, hvis du tager den løse keeper væk.

Så hvis jeg var dig, ville jeg købe en zulurem, hvis det går helt galt med remmene. Så kan du bruge den til du får en anden........
Svar
Tak for input, Korsbek.
Er der andre, som kan byde ind?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)