Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Jeg ved ikke lige hvad der sker for tiden, men det vælter ind med fine Red Subs

For 14 dage siden var det et komplet set med hele pivtøjet i fin stand, og nu dette ekstremt velholdte og upolerede eksemplar med MK4 skive. Iøvrigt på en lige så fin ref. 9315 lænke og fat font indlæg med t-perle. Jeg bliver tit spurgt hvordan en upoleret vintage kasse ser ud. Her er svaret. Bemærk de markante bevel slibninger

Veeery nice
Fik også en fin "Rootbeer" GMT fra 1972 ind i samme "sending". Næsten samme stand, men poleret en enkelt gang. Iøvrigt på den oprindelige Oyster foldet lænke. Sjældent at se disse i guld/stål, da de ofte er slidt op
Ure som dette der gør at jeg er vintage-mand hele vejen
/Mads
•
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
Meget..............MEGET flotte ure - den Red Sub kan godt nok give mig åndenød !!
Ville meget gerne høre lidt om, hvad sådan et eksemplar handles til - bare så jeg kan danne mig et indtryk af, om det er indenfor rækkevidde, eller om jeg skal til at satse på Lotto !?
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
pbr Skrev:Meget..............MEGET flotte ure - den Red Sub kan godt nok give mig åndenød !!
Ville meget gerne høre lidt om, hvad sådan et eksemplar handles til - bare så jeg kan danne mig et indtryk af, om det er indenfor rækkevidde, eller om jeg skal til at satse på Lotto !? 
+ 1 hele vejen fra mig - bare for at ha indtryk
vh
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Tja de almindelige Red Subs med replacement indlæg og nyere 93150 lænke samt 4-5 gange poleret kasse går for ca. 50-55 k, så jeg forventer denne ryger til salg for små 70 k. Den kunne nok trække lidt mere med lidt tålmodighed, men jeg skal jo også holde gang i forretningen
Den er meget identisk med denne, som gik for 81 k inkl. salær hos bruun Rasmussen: [url]"http://www.bruun-rasmussen.dk/sold-items.do?pg=3&t=a&iid=300375185&did=1002818&mode=detail" o
nclick="window.open(this.href);return false;">http://www.bruun-rasmussen.dk/sold-item ... ode=detail[/url]
GMT'en ligger på 30-31 k.
/Mads
•