27-08-2011, 08:27 PM
Hvad ville et nyt DayDate 18K koste? Sån ca bare..
|
Guld ur.
|
|
27-08-2011, 08:27 PM
Hvad ville et nyt DayDate 18K koste? Sån ca bare..
28-08-2011, 12:09 PM
gmt-geek Skrev:Pante Skrev:Okay, så kan jeg allerede fornemme at Quartz er ikke det rigtige Det tror jeg du har ret i, men omvendt er netop Quartz DD rigtigt ved at fange interesse i visse internationale samlerkredse. DD i pink eller hvidguld, og gerne en 1803/1810 er højt på min liste over ure der skal "skaffes"... Jeg har ikke noget i mod et 36mm ur... Med venlig hilsen
Hans Jørgen ------ There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation. W. C. Fields
29-08-2011, 02:48 PM
Snakkede med Klarlund idag, faktisk utrolig hjælpsom ung dame som hed Sara. Hun kunne fortælle mig et helt nyt kostede 174.000kr. Det er alligevel også en del.
29-08-2011, 07:43 PM
Ja Sara er en utrolig sød og hjælpsom pige, som samtidig også er RIGTIG køn. Hun er uddannet urmager, så hun har styr på tingene, og er ikke "bare" en køn ekspedient.
Hun er for øvrigt nice til Michael (urmageren der tog sagen i egen hånd, og skød de sv.. der røvede hans lille fine butik der solgte brugte kvalitets ure). Sara var i butikken under røveriet, så det var også en grim oplevelse for hende. Jacob |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|