Min 1000+ samling
#1
Måtte lige ligge lidt billeder op af min meget beskedne samling af Diver ure. Syntes selv det er en samling af meget lækre ure.
Kan takke Claus for hans del. Han har været en stor hjælp. Icon_mrgreen
Svar
#2
Undskyld men ved ikke om man kan ligge 4 billeder ind på en gang Icon_redface
Svar
#3
Nizze Skrev:Undskyld men ved ikke om man kan ligge 4 billeder ind på en gang Icon_redface
Fine ure Icon_e_biggrin

Mht. til billeder, så må du igang med at bruge en hostingside istedet for at uploade direkte på forummets server.
Jeg lavede på et tidspunkt en billedeguide, som viser hvordan.

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=14166&p=137469&hilit=guide+billedeguide#p137469" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=1&t=14166&p=137469&hilit=guide+billedeguide#p137469</a><!-- l -->
Svar
#4
Fede ure, Rene. Du bliver simpelthen nødt til at komme på lørdag. Du har jo købt en trediedel af mine +1000 meter ure Icon_e_biggrin
Svar
#5
Hej Claus. Havde du nu boet i Nordjylland så havde jeg sikkert haft lidt flere penge idag, det er sgu for nemt at kommer ned til dig Icon_mrgreen
Svar
#6
Er par fede Breitling ure du har Icon_razz .
Svar
#7
Tak... Jeg syntes også de er fede. Sjovt nok er det ikke længe siden jeg ikke syntes om Breitling ure. Men det ændrede sig da jeg fik et Seawolf i hånden. Hos Claus Icon_e_surprised
Svar
#8
İmage
Svar
#9
Hej Nizze

Du bliver altså nødt til at komme og vise din samling frem på lørdag, da din samling passer perfekt ind i temaet på lørdag, jeg håber på at vi ses. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: