Afstemning: Skal din Daytona have sort eller hvid skive?
Daytona med sort skive?
Daytona med hvid skive?
[Vis resultater]

Daytona med sort eller hvid skive?
Det er virkelig en smukt 16520 Klaus. Jeg er faktisk lidt på udkig efter sådanne en pt., men må for tiden "nøjes" med en 116520. Icon_e_biggrin

Jeg har tidligere haft en 16520 hvid, - som jeg desværre også solgte. Icon_e_sad
Svar
KlausM Skrev:Sort!
Min nuværende 116520:

İmage
Super flot.......det ender med, at man må have en af hver Icon_cool
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Umiddelbart er jeg mest til Panda skiven.

İmage
Der er ikke nogen tvivl om at den "Panda" du viser her er utrolig flot......men så snakker vi også en helt anden pris.
Svar
Ja ser i.......

Da jeg valgte tilbage i 2005 valgte jeg sort, og en af mine gode venner købte samme dag en hvid, jeg syntes de begge er flotte, men skulle jeg vælge i dag ville jeg tage en hvid (men sig det ikke til Carsten, man skal jo ikke indrømme når man tager fejl....) Icon_e_biggrin
Mvh Morten

İmage
Svar
Fantastisk lækre ure, må jeg sige. Jeg ejer (endnu?) ikke et Daytona, men når jeg forhåbentligt engang får skrabet penge nok sammen, bliver det den hvidskivede. Dets æstetiske udtryk er noget af det lækreste, jeg endnu har set - også lækrer end "pandaen" IMO (sry Mads Icon_rolleyes Icon_e_smile )

Jeg er blevet så interesseret i Daytonaen, at jeg meget gerne vil læse lidt om uret og de forskellige modeller - researchen/processen/jagten er jo næææææsten lige så vigtig som selve uret Icon_e_biggrin Kan I anbefale noget litteratur, som kan købes for menneskepenge - eller et godt link?
Svar
Fået en ny daytona kim? Skilt dig af med AP'en? :/
Svar
didriksmidt Skrev:Fået en ny daytona kim? Skilt dig af med AP'en? :/
Jep.
Svar
Håber ikke det var p.ga mine gangster kommentarer Icon_e_smile Fedt ur, tillykke med det.
Svar
didriksmidt Skrev:Håber ikke det var p.ga mine gangster kommentarer Icon_e_smile
Bare rolig, så let bliver jeg ikke påvirket Icon_cool
Svar
de er super lækre de Daytona ure, men desværre lidt for bling-bling til mig med den polerede kasse og de polerede midterled...

findes der nogen tidligere modeller med mat kasse og mat lænke bortset fra de helt dyre vintage Daytona som Mads viser et eksemplar af Icon_question
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)