Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser.
Hej

Jeg bærer ligenu mit nyindkøbte Sinn U1 SDR med sort Zulurem fra Panatime. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
Til lykke med en fed klokke, Peter. Det er utroligt, så anderledes urets udtryk bliver af den sorte lynette - skiven ser nærmest meget større und end på U1 Icon_cool

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
I dag tog jeg en spøjst Omega med cal. 30T2PC fra 1946 med manglende pil til indstilling af hastighed på værket Icon_redface , dog nyserviceret, og med en art-deco skive Icon_cool
Svar
Eterna Chrono Valjoux 72.6 Tri-Compax
Svar
jonnielse Skrev:Eterna Chrono Valjoux 72.6 Tri-Compax
Uhhh den er smuk - og et herligt værk. Fint vi fik se den
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Godt at se noget Blancpain herinde. Der er alt for langt mellem de snaps Icon_e_wink Er det et FP 1150 værk med 100 timers power reserve der ligger i?

/Mads
Ja, Blancpain ser man ikke meget i Danmark. Ikke engang en forhandler findes der. De laver fine ure med gedigne værker. Dette ganske rigtigt, Mads, baseret på FP 1150 men betegnet 1151 i denne udgave. Det går meget præcist, og i det hele taget er det et dejligt ur. Det kunne godt blive til flere fra det firma. Hvem sagde Fifty Fathoms? Icon_smil

Jens-Kristian
Svar
dwndler Skrev:I dag tog jeg en spøjst Omega med cal. 30T2PC fra 1946 med manglende pil til indstilling af hastighed på værket Icon_redface , dog nyserviceret, og med en art-deco skive Icon_cool
Hej

Det er jo ikke det eneste den mangler, de to kasseskruer er jo også væk, men de kan stadig fåes fra Omega af, og reguleringsarmen er nu heller ikke svær at finde, jeg tror at jeg har den, men jeg er ikke 100% sikker.

MVH Peter
İmage
Svar
Hej

Jeg har lige købt mig endnu en Helson, og det er en Shark Diver med hvid urskive og hvid keramisk lynette. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej

Jeg har lige købt mig endnu en Helson, og det er en Shark Diver med hvid urskive og hvid keramisk lynette. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Du er sgu frisk på at prøve de nye mikromærker samtidigt med du er stærk i vintage rolex. Stor respekt for din åbne og gennemført åbne holdning
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Her er så mit nyeste:

İmage

İmage

Ja ikke noget særligt for mange, men en keeper for mig.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)