Brugt Mercedes - UPDATE!
JohnFyn Skrev:Halløj der!

Ja, så er dyret landet!!! Og hvor er den FED - det er lidt (meget) som juleaften Icon_e_biggrin

Det blev en E320 CDI m. +204HK med alt-i-el *)....2003...403.000 km, men meget flot og blå/grå! (billeder følger snarest!)

Den har lige den rette blanding af komfort og sport.......jeg tror jeg er forelsket Icon_redface

Næste uge går turen til Rotterdam (arbejde!) og så skal den prøves på rigtig langtur Icon_e_biggrin

*) Mangler kun hands-free som på MB-sprog koster kassen, men det må kunne findes til mindre penge Icon_question

Sport!? Ahhhhhh ..... Icon_e_wink

Men mht eftermontering af udstyr har jeg tidl. brugt [url]"http://www.kufatec.de" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.kufatec.de[/url]
Det kræver selvfølgelig en køretur til Bad Segeberg, men det kan måske betale sig alt efter hvad du ellers skal give for det i DK.

Tillykke med dytten! Icon_e_biggrin
İmage
Svar
Tillykke med "barnet" John, den bliver du helt sikkert glad for.

Jeg har handlet navigation o.a. med et fa. i Archen, tæt på den Hollandske grænse, hvis du er interesseret i et link så send en pb.

Ps. håndfrit til en E model kan laves for ca. 25-3000 dkr. til sammenligning fik jeg en pris på håndfri til min S, den lå på ca. 30.000, se det er at koste kassen Icon_cool - har valgt at sige at der er plads til en del telefon bøder.....
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Bjarne Skrev:Tillykke med "barnet" John, den bliver du helt sikkert glad for.

Jeg har handlet navigation o.a. med et fa. i Archen, tæt på den Hollandske grænse, hvis du er interesseret i et link så send en pb.

Ps. håndfrit til en E model kan laves for ca. 25-3000 dkr. til sammenligning fik jeg en pris på håndfri til min S, den lå på ca. 30.000, se det er at koste kassen Icon_cool - har valgt at sige at der er plads til en del telefon bøder.....

evt et headset kan løse "problemet"... Icon_rolleyes Icon_e_wink

Eller sluk mobilen!! Icon_e_wink
/SK
Svar
Steff_DK Skrev:Sport!? Ahhhhhh ..... Icon_e_wink

Men mht eftermontering af udstyr har jeg tidl. brugt [url]"http://www.kufatec.de" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.kufatec.de[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;
Det kræver selvfølgelig en køretur til Bad Segeberg, men det kan måske betale sig alt efter hvad du ellers skal give for det i DK.

Tillykke med dytten! Icon_e_biggrin

Ja, jeg mener +204HK og 1.700kg - 0-100 på knap 8 og 245 i topfart er vel OK sport? Klar over at det ikke er en vogn til de små krogede (bjerg)veje!

Jeg checker Kufatec, tak!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Sub'erman Skrev:evt et headset kan løse "problemet"... Icon_rolleyes Icon_e_wink

Eller sluk mobilen!! Icon_e_wink

Jo, et headset kan løse det, men med MB'ens nuværende udstyr kan den rigtige løsning bruge "navigationsskærmen" til at finde nr. mm., så man ikke skal fumle med en telefon med en lille skærm!

Jeg tager ALDRIG telefonen, hvis den ringer når jeg kører bil!

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"

Svar
Et hurtigt mobil-billede:

İmage

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"

Svar
smuk Icon_e_biggrin
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
JohnFyn Skrev:Et hurtigt mobil-billede:

İmage
NICE!!
(og tillykke!!)
/SK
Svar
JohnFyn Skrev:Et hurtigt mobil-billede:

Fed farve - og fronten blev noget kønnere med den model der. Forgængeren med de mere cirkulære lygter ser efterhånden lidt "træt" ud, men den der holder altså stadig! Icon_cool
Meget elegant bil!
İmage
Svar
Ja, jeg er vild med farven - havde først fat i en alm. sølvgrå, men det var lidt for meget "gammel taxa"-signal - denne er bedre Icon_cool

Ville gerne have haft en faceliftet (efter 06/07), men havde ikke "tid" ($$$) Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)