Nyt Rolex.......
Hvor er det bare lækkert igen at kunne lukke en Rolex lænke om håndleddet Icon_e_biggrin
Den føles bare præcis, gennemført og helt igennem perfekt.

Der er meget snak om størrelsen på Daytona´en, og ja, det er ikke et særligt stort ur.
Men alligevel føles det bare rigtigt Icon_e_biggrin

İmage
Svar
Tillykke med den super fede Rollie.....Og pudsigt med sammenfaldet med den anden AP ROO Vs. Daytona tråd Icon_smil

Hvordan føles det så kontra AP'en? "føles" den som et skridt ned af rangstigen eller er fornemmelsen mere a la "aaaaah, this just feels....... right"
Svar
Tillykke med uret. Præcis denne 'udgave' ser ufattelig lækker ud.

Håber du får overskud til at lave en Safari vs Daytona-anmeldelse.

Ps: post gerne flere billedere og mere prosa.
Svar
Tllykke med det...Det godt ud .. Icon_e_biggrin og det var hurtigt.. du fik købt.. Icon_e_biggrin

mvh hr.holm
Mvh Hr.holm
Svar
Hej Kim.
Fedt ur! Tillykke med det.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Tillykke med et Kim Er AP så blivet sendt vidre ?
Svar
Jep.

Jeg trængte til forandring, og jeg har altid haft Daytona´en lurende i baghovedet.
Så nu tænkte jeg at det var på tide at prøve det af.
Umiddelbart skuffer det ikke, men nu må vi se hvad tiden bringer.
Under alle omstændigheder var det på tide at få det "ud" af systemmet.

Der var flere grunde til at AP´en måtte videre. Nu skal jeg lige have Daytona´en i et stykke tid, før jeg ved om det var det rigtige.
Jeg vender tilbage med en vurdering, om det var det rigtige (for mig) på et senere tidspunkt.

Det jeg indtil videre har lært, eller rettere indset, er at jeg nok aldrig finder URET, som gør at jeg kan "nøjes" med kun det Icon_e_wink
Svar
MortenKN Skrev:Hvordan føles det så kontra AP'en? "føles" den som et skridt ned af rangstigen eller er fornemmelsen mere a la "aaaaah, this just feels....... right"
Indtil videre er det klart mulighed nr.2 men nu er det jo også helt nyt.
Men der ingen tvivl om at det er MEGET mere behageligt på armen end AP´en.
Jeg har altid været fortaler for store ure, men jeg er bange for at jeg bliver nød til at indrømme at et mindre ur ikke er helt dårligt Icon_e_surprised
Dermed ikke sagt at jeg ikke har et Panerai i den nærmeste fremtid Icon_e_wink
Svar
STORT TILLYKKE - det er så fedt et ur Icon_e_biggrin
Med venlig hilsen
Jesper
"80% af grunden til succes skyldes fremmøde - til tiden - "
Svar
Det er og bliver et af de mest traditionsstærke mærke i deres krono version, og det ser bare super ud på din arm, så GODT valg Kim
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)