14-01-2013, 06:20 PM
Jeg har et ur til salg på dba og har modtaget en sms fra Ole P. , han vil gerne komme med sin kone og se uret.
Så langt så godt.
Min holdning til en handel med et ur i den pris klasse er at den ikke køres over sms, så jeg ringer op , modtager er optaget, dette
gør jeg adskillige gange med samme resultat.
Jeg ender med at skrive en sms hvor jeg beder ham om at give mig et ring så vi kan aftale videre , mærkeligt nok besvares sms' en på få sekunder , han vil gerne have at vi arrangere aftalen over sms da han arbejder til sent.
Efter jeg har skrevet at jeg gerne vil tale med folk som jeg invitere ind i mit hjem , er der blevet stille.
Nu sidder jeg her med en følelse af utryghed......
Kunne dette ende i indbrud eller røveri.....
Hvis der er andre der bliver kontaktet starter mobil nr med 6069xxxx
Så langt så godt.
Min holdning til en handel med et ur i den pris klasse er at den ikke køres over sms, så jeg ringer op , modtager er optaget, dette
gør jeg adskillige gange med samme resultat.
Jeg ender med at skrive en sms hvor jeg beder ham om at give mig et ring så vi kan aftale videre , mærkeligt nok besvares sms' en på få sekunder , han vil gerne have at vi arrangere aftalen over sms da han arbejder til sent.
Efter jeg har skrevet at jeg gerne vil tale med folk som jeg invitere ind i mit hjem , er der blevet stille.
Nu sidder jeg her med en følelse af utryghed......
Kunne dette ende i indbrud eller røveri.....
Hvis der er andre der bliver kontaktet starter mobil nr med 6069xxxx

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)