Nyt ur på armen . . .
Synes godt nok de er blevet LIDT pebret de Subs . . .men er da også et lækkert ur synes jeg Icon_razz . God pinse.

İmage

İmage
Svar
Hej Henrik

Tillykke med den nye superfede klokke. Jeg har haft mit siden september 2010 og er "overglad" for det Icon_e_biggrin.

Du får lige et wrist shot af mit:

İmage

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Tak Pelz . . . . awesome wristshot Icon_cool
Svar
Pelz Skrev:Hej Henrik

Tillykke med den nye superfede klokke. Jeg har haft mit siden september 2010 og er "overglad" for det Icon_e_biggrin.

İmage

Super flot billede!

Venligst

Stefan Garvig
HenrikT Skrev:İmage
Super flot og veludført ur.
Jeg ved der er mange meninger, men jeg synes at den nye model er en super opdatering.
Klart et fantastisk ur......stort tillykke med det Icon_e_biggrin
Svar
Det er et flot ur, med de rigtige proportioner efter min smag Icon_e_biggrin Tillykke med det !
vh Hans Henrik
Svar
Tak skal I ha'. Jeg har ejet et spritnyt Y-serie 16610 for år tilbage, og dette er altså en fed opdatering efter min mening. . . .selfølgelig til en pris. Er overrasket over hvor komfortabelt det er. Spøjs detalje at kyklopen har dobbelt antireflekscoating. . . . men super.

Mvh.
Svar
Stefan Garvig Skrev:
Pelz Skrev:Hej Henrik

İmage

Super flot billede!

Venligst

Stefan Garvig
Mange tak Stefan Icon_e_smile

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Du har god smag Pelz. Har et Nighthawk nu, og har lige solgt et sort SMP CoAx for at finansierer lidt af Sub'en Icon_e_biggrin
Svar
HenrikT Skrev:Du har god smag Pelz. Har et Nighthawk nu, og har lige solgt et sort SMP CoAx for at finansierer lidt af Sub'en Icon_e_biggrin
Tak skal du have Henrik og i lige måde Icon_e_biggrin Sjovt, at vi har så sammenfaldende ursmag. Jeg tror bestemt ikke, at du kommer til at fortryde din investering i Sub'en.

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)