Casio Hope Japan ur - Så kom det endelig.
Hey

Faldt over denne og da jeg har ledt efter et hvidt G-Shock, så det lå lige til højrebenet at bestille et hos: [url]"http://www.gshock.com" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.gshock.com[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;

İmage

Synes selv den er lidt fed og ja et godt formålsur..........

Her billeder:

İmage

İmage

İmage
Svar
Ja, det var egentlig et godt ur at købe Icon_e_smile Og så ser den da super fed ud Icon_e_wink Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
Hej John

Ja synes faktisk også det er et godt formål. Ikke at det rykker det vilde at der sælges 3 x 100 stk. af de forskellige ure, men mere symbolet i det. Kan også forstå at Casio efter katastrofen donerede en del penge.

Har måtte bestille via ShopUSA, så jeg håber det virker hele vejen til min adresse.
Svar
jeg fløj os lige ind for at bestille et Icon_e_smile fedt ur og go' sag. specielt for alle seikofundamentalisterne.

desværre skal jeg bare aldrig have et hvidt ur på min arm. øv!

er jeg så dårlig til internet? eller har de virkelig kun lanceret det i hvide modeller?

Tillykke med uret. Det er skide fedt, og jeg ville ønske jeg kunne få et i sort.
Svar
Fik lige en mail fra Casio. Nu kan det ikke lade sig gøre at betale for mit bestilte ur, da de ikke benytter "verified by VISA" og det derfor er umuligt at få uret sendt til en anden adresse, end den som kortet er registreret til...... og PAYPAL kun til US adresser.

Er der nogen som ved hvordan de kontrollerer et mastercard? Ikke at jeg har et sådanne, men så må jeg jo finde et hvis det løser mit problem.

Torben
Svar
Det er da totalt u-checket ... lyder jo næsten som om, de ikke VIL have penge Icon_e_confused Icon_rolleyes

Jeg har desværre ikke lige en løsning på tingene ... med mindre man kan betale via bankoverførsel ?
Svar
Nej ikke super smart, men omvendt så vil de vel også kun sælge til US og Canada.

Ringede til min bank og de kan ikke bekræfte at det er mig. Havde de kørt med verified så var det ikke noget problem.

Surt når man lige havde glædet sig.

T.
Svar
Du kan evt. forhøre dig hos sælger om, hvorvidt han tager bank overførsel. Det er gjort en del lettere i de senere år, også at overføre fra DK til ikke-EU lande. Måske det kunne være en mulighed Icon_e_wink
Svar
Det er hos casio USA.

Afventer lige deres svar på Paypal, men har forsøgt via Paypal her til aften og den blev afvist pga. manglende US adresse.

Det kan nok bare ikke lade sig gøre, men det må forfølges.
Svar
Mr. Korsbek! Skrev:Fik lige en mail fra Casio. Nu kan det ikke lade sig gøre at betale for mit bestilte ur, da de ikke benytter "verified by VISA" og det derfor er umuligt at få uret sendt til en anden adresse, end den som kortet er registreret til...... og PAYPAL kun til US adresser.

Er der nogen som ved hvordan de kontrollerer et mastercard? Ikke at jeg har et sådanne, men så må jeg jo finde et hvis det løser mit problem.

Torben
sikke noget - men det er jo deres sikkerhed til en vis grad mod kortsvindlere. Kan du ikke give pengene til en kollega eller person der bor i nærheden af dig, OG har et visakort registreret på deres adresse, så du kan hente det der?

Mastercard har en tilsvarnede, mastercard security code. Du har formentlig en security code (ikke den du bruger i terminaler) knyttet til dit mastercard, ellers kan du få det via udsteder. Det sikrer kortet mod misbrug ved nethandel. Du indtaster din security code ved bestilling (krypteret) og Din udsteder (bank) bekræfter den til sælger automatisk, og så ved han det er den rette ejer af kortet og kan afsende.

Mon ikke sælger har mastercard security code .- det har han givet hvis han tager mastercard.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)