Fotokunst
bartsimp Skrev:İmage
Virkelig et smukt ur Icon_e_biggrin
Nu du har haft det i nogen tid, lever det så op til dine forventninger ?
Svar
kristofferJ Skrev:Super fedt ur!
Hornfisk, det er dem med grønne ben en ik?
jeps Icon_e_biggrin

Kim T Skrev:Virkelig et smukt ur Icon_e_biggrin
Nu du har haft det i nogen tid, lever det så op til dine forventninger ?

Det har helt klart levet op til mine forventninger. Så det er helt klart en keeper Icon_mrgreen
Svar
petermm Skrev:Hej Alle

Der er rigtig mange flotte billeder - men!!!!!!

Viserene skal altså stå korrekt når i tager billeder. Det giver så meget flottere balance på urskiven - og så er det sådan man gør!

Peter Heuer

İmage

Du kan da have ret at billedet ser mere roligt ud, men kunne du så ikke selv have taget det med sekundviseren som de andre sub dials......., bare når man nu gerne vil rette en smule Icon_e_wink Icon_e_wink
Svar
Hej Korsbek m. fl.

Det er da godt at det afføder lidt debat! Der er jo ingen der siger at min holdning er korrekt og slet ikke at mine billeder er perfekte, for det er de ikke. Det er sindsygt vanskeligt at fotografere ure så det bliver flot. For mig, og det er det der afspejler sig på min hjemmeside, er det mest et spørgsmål om at dokumenter urene, så andre kan bruge det som reference - uden at det bliver alt for kedeligt at se på.

Jeg elsker billeder som dem Paul viser på http://www.heuerworld.com/gallery.html, men jeg kan godt se at de på sin vis er sterile. Ingen kød og hårvækst;-)

Sommerlige urhilsner fra Midtsjælland.

Peter

PS Slutter lige af med et af mine egne billeder som jeg er glad for. Alle visere stillet korrekt, sjarme og lækkert hår! (Nikon D90 med Nikkor 105 mm makrolinse):

İmage
Svar
Lidt mere med min dejlige Tun dåse

İmage

İmage

Vh
Svar
petermm Skrev:PS Slutter lige af med et af mine egne billeder som jeg er glad for. Alle visere stillet korrekt, sjarme og lækkert hår! (Nikon D90 med Nikkor 105 mm makrolinse):
Jeg synes det fungerer både med og uden reklameindstillede visere, og i alle fald dit monaco billeder er super. Årsagen for mig ligger i relationerne til lidt råt og lidt motorsport. Ure som er vist i relation til det de kan, vinder på billeder. Gerne vandsplask på en dykker, en gyldfyldepen med en guld piepan (stereoptypt godt nok Icon_redface ) - gerne noget veltænkt relation i alle fald
Mine egne billeder er dog oftest bare en simpel dokumentation af uret - manglende tid og evner men jeg nyder alle de gode billeder der er herinde.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Lidt inspiration og desuden nogle helt suveræne billeder Icon_e_biggrin

[url]"http://www.flickriver.com/groups/1161362@N22/pool/interesting/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.flickriver.com/groups/116136 ... teresting/[/url]
Simon Hedegaard
Svar
Prøver lige at puste lidt liv i min egen gamle tråd:D
Jeg har siddet og leget lidt med redigering(burde læse, men alle skal have en lille pause:D)

Her er to versioner af selv samme billed.
Hvilket stil er i mest til, og hvorfor?

İmage

İmage
Svar
I think the second picture is the best . It is much clearer and gives the details of the watch . Very nice picture of a great watch Icon_e_wink Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Uh - ikke helt let - det du leger med er vel kombinationen af belysningstid og blænde - og evt kunslys/blits. Jeg synes du skal lege videre, for det du skal, er at ha den farvetone billede 1 har og den skarphed billede 2 har, og dermed er ingen af den optimale, det optimale bliver billede 2 med billede 1´s farvetone Icon_e_biggrin
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)