Seiko 7sX6'ere - nogle spørgsmål
Så er jeg nok mest til den her:

İmage

Kan da godt lide

İmage

Men synes bare Monster linien giver så meget for pengene Icon_cool

/Kenn
Svar
kennls Skrev:Så er jeg nok mest til den her:
İmage
/Kenn
+1
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg er helt enig i, at Monster urene giver god smæk for skillingen Icon_e_smile

Du kunne dog også kaste dig ud i at lede efter brugte ure. Her kunne den udgåede Seiko Knight være et alternativ, som lige ligger et enkelt step op på "value for money" listen ifht Monster uret. Den fås med både sort, hvid og orange skive. De to førstnævnte har hobnail/waffle dial, og så er indeksmarkeringerne stålindrammede, lænken er super behagelig og uret er både elegant og på én og samme gang true diver. Uret er faktisk tungere på lænke end et tilsvarende Monster ur på lænke, så man skal ikke lade sig snyde af det tilsyneladende elegante ydre Icon_e_wink

İmage
İmage

Vil man op i mid-end Seiko diver segmentet, så er det oplagte valg en Seiko Sumo Icon_cool

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
Monster udgaven er den som hedder SKX779K3 ikke?

Kigger også efter White Knight udgaverne på Ebay, den ser også OK ud, især da jeg ikke har en med hvid skive Icon_e_smile

/Kenn
Svar
SKX779 er Black Monster. "Efternavnet" K-et eller andet angiver, om uret kommer på lænke, gummirem eller andet.

En del af det med at finde ure er jo også selve "jagten" på et pænt ur til en god pris. Hvis du holder øje med diverse salgssider og ebay, så burde du kunne lande et nylignende Black Monster for 1000 DKK. Nap et på lænke, og køb så efterføglende en gummirem - det er billigere end at gøre det omvendt Icon_e_wink

Der er langt imellem Knight urene, men det gør jo bare jagten endnu sjovere. De kan findes i nylignende stand til omkring 1500 DKK.

God vind med projektet Icon_e_smile
Svar
kennls Skrev:- Tænker på at købe en billig watch winder til de 3 automatiske ure, er der nogen anbefalinger af modeller og hvor man køber dem?

/Kenn

Watch windere kan jævnligt fås på Lauritz.com under ur-kategorien.

Priserne svinger en del, men jeg har ALDRIG set en winder gå til vurderingsprisen som tit ligger på ca. 4.000 kr. De går ofte for 12-1500 kr.

Du kan jo holde øje med et par auktioner før du kaster dig ud i at byde.
Svar
En af de kendte goodguys og fra Danmark
http://www.watchwindershop.dk/
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Lige et hurtigt spørgsmål =)
Jeg er selv blevet vild med Seiko ure og har lige bestilt et Orange Monster fra [url=http://www.monsterwathces.nl"%20onclick="window.open(this.href);return%20false;"%20onclick="window.open(this.href);return%20false;"%20onclick="window.open(this.href);return%20false]Monsterwatchs.eu[/url]. Uderover Monsteren er jeg blevet meget vild med BFK i helt sort og SRP043.
Men hvilket er det her?
Joepete Skrev:İmage

Det ser da lækkert ud =)

Mvh Loft
Svar
Velkommen til forum, Loft Icon_e_wink

Det ur, som du har kig på, er en SBDD003 - en Kinetic Marinemaster. Uret har sort ION plating på kassen og kommer udelukkende på gummirem. Urets "bror" er SBDD001, som kommer på både lænke og gummirem, og som er behandlet med Brightz og Diashield. Dvs, at uret er fremstillet i titanium, men ligner stål, og er meget ridsefast. Begge ure er hjemmehørende under Marinemaster brandet i Seikos Prospex serie - toppen af poppen inden for de kinetiske divere Icon_e_wink Icon_e_smile

SBDD001
İmage
Svar
Joepete Skrev:Velkommen til forum, Loft Icon_e_wink

Det ur, som du har kig på, er en SBDD003 - en Kinetic Marinemaster. Uret har sort ION plating på kassen og kommer udelukkende på gummirem. Urets "bror" er SBDD001, som kommer på både lænke og gummirem, og som er behandlet med Brightz og Diashield. Dvs, at uret er fremstillet i titanium, men ligner stål, og er meget ridsefast. Begge ure er hjemmehørende under Marinemaster brandet i Seikos Prospex serie - toppen af poppen inden for de kinetiske divere Icon_e_wink Icon_e_smile

SBDD001
İmage
Super lækkert, John....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)