Bukkejagt med det rette ur på....
For og imod jagt, det må folk i min verden selv styre, men det er vel OK at skrive noget sådanne, når man vælger at posere et ur på denne måde.

Det jeg personligt ikke bryder mig om er, at man har behov for at vise et sådanne billede i et urforum. Men vi er jo forskellige og hver mand/kvinde sin lyst Icon_e_biggrin

Det næste bliver vel at en brandmand viser et trafikoffer med sit "pingo", for at vise at her reddede jeg lige et liv. Ved godt det er sat på spidsen, men i min verden er det bare smagsløst at vise et sådanne billede, da det i min verden ikke passer ind i et forum som dette. Man ser også alt for ofte at folk på udenlandske forums viser deres våben, hvilket heldigvis som oftest bliver fjernet af moderatorerne.

Jeg er imod et forum hvor der sættes mange regler, men her er der i min verden tale om ren dyreetik som burde respekteres, Har det på samme måde med lysten til at have geviret hængende som trofæ - dette er i min verden også mangel på respekt for dyret, at man absolut skal skilte med at have "nedlagt et bytte".

Men hey vi er forskellige og det vidste vi jo allerede! - men det billede passer bare ikke ind i min verden og faktisk noget som fjerner min lyst lidt "igen" til dette ellers gode forum.

Så jeg håber at moderatorerne vælger helt at fjerne denne tråd, da det er mangel på god dyreetik.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)