Hvad for et Panerai har du på idag?
Hej

Jeg har fundet mit gamle Pam 1 frem, og sat en sort Heroic 18 rem med hvide syninger på, det synes jeg at spiller ret godt. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
Jeg slutter dagen af med min dejlige 0´er Icon_e_smile

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
Også mig John. Her med sort "handmade" rem:

İmage
Svar
Har du fået ny Pammie, Torben Icon_question Eller har jeg bare ikke fulgt med ... Icon_redface Synes mest jeg ser dig med din 24´er Icon_e_smile
Svar
Mit 24'er er også bare helt spot on. Nope hart haft denne logo i længe nu. Det er min 3, men har haft denne i et par år.

Står lidt i stampe og overvejer stadig et marinemaster, men kommer hele tiden i tvivl. Så nu leder jeg efter et "sumo" som det første, hvilket så måske skal skiftes til et "marinemaster", hvis jeg kan leve med størrelsen.
Svar
Du kan roligt springe Sumo´en over, og gå direkte til en MM300 - uret føles større på håndleddet end målene angiver. Specielt pga højde og vægt Icon_cool Sumo´en syner en kende større, men er faktisk lettere at "gemme" under en trøje eller skjorte - bl.a. pga den "begravede" lynette Icon_e_smile På den anden side, så får du utrolig meget ur for pengene i en Sumo, så den er ikke bare sådan at springe hen over Icon_razz Alternativt, så er der jo Orient 300m, som er stort og tungt. Men det har du vist prøvet ... ?
Svar
Jeg prøvede en MM til UR11 og blev overrasket over størrelsen.
Jeg synes det var for "toptungt" og sad skidt på mit håndled.

Jeg er vant til store ure og elsker Panerai, men MM´eren var IKKE noget for mig Icon_e_surprised
Jeg synes simpelthen komforten var dårlig Icon_e_sad

Men det må være mig, da alle andre jeg har talt med, synes det er top dollar Icon_e_biggrin
Svar
Jo har haft et Orient på armen. Fedt ur, men kan ikke lide selve logo'et på uret. Har aldrig prøvet et marinemaster, så måske jeg skulle starte med det. Har haft et sumo. Var solgt 5 timer senere, men synes nu stadig den er fed. Det er dem jeg kigger på lige nu. Føler jeg er dækket ind og ser ikke så meget på ure længere. Eller kigger på G-Shocks og har snart en lille samling. Dem er jeg blevet lidt bidt af...........

Så måske jeg skal finde en københavner som ligger inde med et marinemaster?????? - du kunne have ret!
Svar
Kim T Skrev:Men det må være mig, da alle andre jeg har talt med, synes det er top dollar Icon_e_biggrin

Neeeeeeeeej det må da være de andre!
Svar
Mr. Korsbek! Skrev:
Kim T Skrev:Men det må være mig, da alle andre jeg har talt med, synes det er top dollar Icon_e_biggrin

Neeeeeeeeej det må da være de andre!
Ja selvfølgelig......

Jeg har ret og alle andre tager fejl Icon_cool Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)