Hvsd siger I til sådan en?
DIGITOR.

Fundet på et loppemarked. Skifter timerulle ca. ved 57-58 minutter. Den røde rulle er alarm. Virker iøvrigt perfekt.
Synes at have set en lignende model her på siden.

/d.loncar
Icon_+1
Svar
Jeg tror ikke jeg ville turde bringe sådan noget med hjem, men den er spændende. Icon_e_biggrin
Skift ur, når du står op!
Svar
Den er godt nok sjov jo det er mig der har et par Barrelclocks.
men de er elektriske og kører på 240.

Men din er jo Mekanisk det har jeg aldrig set før måske er den meget tidlig eller bare en billig version.

Sjov er den ihvertfald

jeg har denne og en nøjagtig mangen til bare i funky 70er orange .
İmage
İmage
İmage
MINT ?? Nej jeg bruger da mine ure....
Svar
Tja billig version.
Håber ikke at fornærme dig, men jeg synes at den med rigtig urværk burde være dyrere.

Har også kun set dem elektriske.

/d.Loncar
Icon_+1
Svar
Loncar Skrev:Tja billig version.
Håber ikke at fornærme dig, men jeg synes at den med rigtig urværk burde være dyrere.

Har også kun set dem elektriske.

/d.Loncar

Ok måske dårligt ordvalg fra min side af og det var heller ikke for at fornærme dig.
jeg have skam også snuppet det hvis pris var rigtig Icon_smil

Trods det beskriver billig version meget godt hvad jeg mener.
Tænk på tiden SpaceAge electronic digital. alt der var elektisk og digitalt var moderne.

Kunne man så lave et med et mekanisk vækkeursværk der lignede så var der helt sikkert et kundegrundlag. jeg tror næsten du fik smidt et vækkeursværk efter dig i forhold til den elektriske løsning.

Senere vil jeg afgjort give dig ret. men elektrisk var på et tidligt stadie.

Mit er fra den største producent Sankyo og dit ligner en af deres mindre modeller uhyggeligt meget.

Det gør på ingen måde dit køb mindre interessant idet det var en så kort periode de fandtes.
I min verden er de en flot fangst Icon_e_biggrin

Jeg er lidt nysgerrig tikker Det ?
MINT ?? Nej jeg bruger da mine ure....
Svar
Til min kones store irritation; ja det tikker.
Skal lige have det justeret, da det skifter ved 57-58 min. Skulle gerne skifte ved 00.

Alarmen virker og optræk fungerer let.

Og prisen; ja sølle 80 kr.

/d.loncar
Icon_+1
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)