15-05-2011, 09:42 PM
Hej allesammen.
Nu har jeg gennem lang tid været passiv tilskuer her på siden.
Følte ikke rigtigt jeg havde det store at byde på, da jeg endnu ikke var en del af ur-verdenen.
Havde mig et Seiko, som jeg var glad for, men nu har jeg fået handlet lidt mere og det vil jeg gerne dele med Jer.
Mit første køb var et Daytona - brugt. Det var og er jeg sindssygt glad for, men hele vejen før købet af uret havde jeg vaklet mellem Rolex og Panerai.
[attachment=2]<!-- ia2 -->Daytona 1.jpg<!-- ia2 -->[/attachment]
Heldigvis var jeg i London for en uges tid siden og kigge lidt i de forskellige ur-shops. Det resulterede så i et køb af følgende:
[attachment=1]<!-- ia1 -->Panerai 1.jpg<!-- ia1 -->[/attachment]
Og så lige til sidst et billede af samlingen i sin helhed (forhåbentligt med løbende tilvoksning
)
[attachment=0]<!-- ia0 -->Samlingen 1.jpg<!-- ia0 -->[/attachment]
Nu har jeg gennem lang tid været passiv tilskuer her på siden.
Følte ikke rigtigt jeg havde det store at byde på, da jeg endnu ikke var en del af ur-verdenen.
Havde mig et Seiko, som jeg var glad for, men nu har jeg fået handlet lidt mere og det vil jeg gerne dele med Jer.
Mit første køb var et Daytona - brugt. Det var og er jeg sindssygt glad for, men hele vejen før købet af uret havde jeg vaklet mellem Rolex og Panerai.
[attachment=2]<!-- ia2 -->Daytona 1.jpg<!-- ia2 -->[/attachment]
Heldigvis var jeg i London for en uges tid siden og kigge lidt i de forskellige ur-shops. Det resulterede så i et køb af følgende:
[attachment=1]<!-- ia1 -->Panerai 1.jpg<!-- ia1 -->[/attachment]
Og så lige til sidst et billede af samlingen i sin helhed (forhåbentligt med løbende tilvoksning
[attachment=0]<!-- ia0 -->Samlingen 1.jpg<!-- ia0 -->[/attachment]

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)