samlingen lige nu?
Jeg har også fået skåret lidt ned, og er super tilfreds med samlingen Icon_e_biggrin

Alle urene har affektionsværdi (og er derfor keepere), pånær den hvide Riseman, og det nyeste medlem - Aqua Terra, som er mit daglige ur. De andre bærer jeg til udvalgte lejligheder Icon_e_wink

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
Det her er hvad jeg har i kassen for tiden. Kunne godt tænke mig et Omega Seamaster Chrono, hvis jeg kan få sneget sådan et i kassen uden at kæresten opdager det Icon_e_confused Icon_rolleyes .

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
N/A...
Svar
N/A...
Svar
Hej faurschou

Istedet for at vedhæfte billederne, skulle du oprette en konto hos en "host" service.
Jeg bruger Photobucket.com hvor billederne uploades til.

Derefter kopieres "img" linket og indsættes direkte i teksten her.

Så vil dine billeder se således ud i posten istedet Icon_e_wink
Jeg har også lige vendt det i Photobucket.

(fik jeg sagt lækkert ur Icon_e_wink )

İmage
Svar
N/A...
Svar
Faurschou Skrev:Jeg svinger lidt ml. 15300ST.OO.1220ST.02, 26170TI.OO.1000TI.01 og 26170ST.OO.D101CR.01.
Alle lækre ure Icon_e_biggrin

Det første er med den blå skive lige i øjet. Den perfekte blanding af dress, sport og fritid og helt klart et ur, jeg kunne se mig selv med en dag Icon_e_biggrin
Nr. 2 er jo titanium, og jeg har endnu tilgode at have et ROO i titanium i hånden.
Nr.3 også kaldet Volcano er bare for fedt. Mulighederne for brug begrænses dog lidt af den orange farve, men er det ikke ens eneste ur, så spiller det 100%

Ovenstående er udelukkende et udtryk for min personlige mening Icon_e_wink
Svar
N/A...
Svar
Faurschou Skrev:Kort sagt, der er håb forude med ROO's 45.5 mm. Icon_e_smile
De ROO du nævner er kun 44mm. Nogle gange er de nævnt som 42mm, men det er IMHO tættere på 44m, når man tager det "hele" med.
De nye modeller der lige er blevet lanceret, er dog større.

Kan du bære et PAM, skulle der ikke være nogle problemer Icon_e_wink
Svar
N/A...
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)