Hvad er dit "go-to" ur?
Jeg manglede selv et - et ur, som jeg vidste jeg altid kunne smide på, på vej ud af døren.

Jeg havde følgende krav:

1. Det skal kunne gå til både jakkesæt og jeans. Dvs. noget elegant, men samtidigt sporty, og ikke for pænt.
2. Det skal være et ur, som jeg ikke skal tage særlige hensyn til. Dvs. ordentlig vandtæthed og stødsikkert.
3. Det skal have dato, og skal ikke stilles hver gang. Dvs quartz.

Jeg synes selv jeg ramte lige i øjet, da jeg landede nedenstående "Omega Seamaster Aqua Terra Quartz 39mm" i dag...

Har du et 'go-to'-ur, hvilket??

İmage

İmage
Svar
Til lykke med klokken, Claus - den er rigtig flot Icon_e_biggrin

Jeg kan sagtens forstå dine overvejelser og dit valg af et quartz ur til formålet Icon_e_smile

Alle mine ure er ready to go, for farmand står da og hygger sig med at trække de små op hver aften Icon_razz

Når det er sagt, så har jeg ikke nogen super beater for tiden, så hvis der er optræk til skrammer, så tager jeg simpelthen ikke ur på Icon_e_wink

Selv om jeg er Seiko freak, elsker Panerai feel og min 2594´er er super lækker, så ender jeg næsten altid med at vælge dette ur, når jeg har lange dage, det skal være behageligt eller hvis jeg blot napper et ur i kassen uden de store overvejelser:

İmage

Jeg har prøvet mange ure efterhånden, og detteher er simpelthen det, som jeg er blevet mest positivt overrasket over af alle Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar
Et "to Go" ur Icon_cool

Sådan et har jeg vist ikke.

Et Omega Vintage med 30 mm værk er ofte det letteste valg - det passer jo til alt

İmage

sådan noget i denne stil.

vh Baun
Svar
Jeg er ikke så meget til "pæne" ure, så det må blive min 1000m Seiko diver.
dejligt nemt at smide på da det er quartz.

İmage

Vh
Svar
Ikke noget specifikt "go to" ur her.

Det er meget forskelligt/tilfældigt hvilket ur jeg tager på.
Så på sin vis er alle mine ure "go to" ure Icon_e_wink
Svar
Hej.

Jeg har et dejligt massivt "to go" ur, det er min Citizen Eco-Drive Diver. Den opfylder de krav jeg stiller til et "to go" ur.
1. Skal ikke stilles når jeg tager det på, lige ud af kassen Icon_e_biggrin .
2. Arbejder med domsanbragte unge mellem 14 -18år, så det er et godt arbejdsur der tåler lidt af hvert.
3. Et godt "ude ur" cykler meget MTB, og nyder at være i skov og ved strand.
İmage
Så det er mit bud på et "to go" ur Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin .
Mvh Peter...
Svar
Kanon gutter! ... Keep 'em coming Icon_mrgreen
Svar
Tror også jeg må sige, at alle mine ure er "to go" Icon_e_wink :

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
Er egentlig enig med Kim T i at alle mine ure er "go to" ure... Men må nok erkende at det ur der ryger på armen hvis det skal gå hurtigt mit Laco Navy

- Stabilt Eta 2824-2 værk
- Quickset dato og et par skru på kronen så er uret kørende (tager ikke mere en 30 sek.)
- Virkelig komfortabelt

İmage
Simon Hedegaard
Svar
Mine to Omega - SMP 2254 og PO er begge pæne til både stranden og jakkesættet. Quartz????... aldrig i livet... vig bort Icon_e_wink

/Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)