03-05-2011, 11:03 AM
Jeg blev i marts ejer af mit første Panerai. En PAM312 blev det.
Jeg havde været seriøst på udkik i nogen tid og ville helst have nyt, som det første i det mindste.
Skal jeg have et mere køber jeg gerne brugt.
Da jeg startede min søgen efter hvilken model jeg skulle købe vidste jeg godt at remme var et issue men at det var så stort vidste jeg ikke.
Jeg tænkte blot at det var noget for de andre;-)
Her ca. halvanden måned senere og flere remme rigere er jeg blevet klogere.
Jeg håber at det klinger bare en smule af ellers skal jeg måske til at have mig en avisrute.
Nej, det er heldigvis ikke helt så slemt som det lyder men mere ramt end jeg havde troet er jeg da.
Jeg har besluttet at min 312´er skal med mig på ferie til sommer og i den forbindelse skal jeg have mig en waterproff strap.
Der følger naturligvis en gummi rem med uret. Jeg har ikke prøvet denne endnu.
Jeg syntes at den OEM croco som blev leveret med uret i længde 115/75 er for kort så den er røget i kassen og da gummi remme har samme længde tror jeg at den bliver der også.
Jeg skal ikke dykke men blot bade og snorkle.
Hvad bruger I til vandet?
Jeg havde været seriøst på udkik i nogen tid og ville helst have nyt, som det første i det mindste.
Skal jeg have et mere køber jeg gerne brugt.
Da jeg startede min søgen efter hvilken model jeg skulle købe vidste jeg godt at remme var et issue men at det var så stort vidste jeg ikke.
Jeg tænkte blot at det var noget for de andre;-)
Her ca. halvanden måned senere og flere remme rigere er jeg blevet klogere.
Jeg håber at det klinger bare en smule af ellers skal jeg måske til at have mig en avisrute.
Nej, det er heldigvis ikke helt så slemt som det lyder men mere ramt end jeg havde troet er jeg da.
Jeg har besluttet at min 312´er skal med mig på ferie til sommer og i den forbindelse skal jeg have mig en waterproff strap.
Der følger naturligvis en gummi rem med uret. Jeg har ikke prøvet denne endnu.
Jeg syntes at den OEM croco som blev leveret med uret i længde 115/75 er for kort så den er røget i kassen og da gummi remme har samme længde tror jeg at den bliver der også.
Jeg skal ikke dykke men blot bade og snorkle.
Hvad bruger I til vandet?

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)