Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Finetime Skrev:Hmm den forstår jeg ikke helt.
Vil det sige at Aopa ikke kom med på vingen efter 1964??
Ved at min er fra 1965 men med Aopa på vingen hvordan hænger det sammen?
Jo Aopa solgte skam også navitimer videre direkte fra Aircraft Owners and Pilots Organisation, men så står der IKKE Breitling på skiven og Aopa logo har Aopa bogstaverne i sig (med alt jeg ved).
Det var bare sådan at tidligere (før 62-63 mener jeg - men Kurt B kan svare) solgtes den KUN via Aopa og fra i alle fald 64 solgtes den fra Breitling i alm urbutikker til alle og enhver uafhængigt af Aopa - med Breitling på skiven og i begyndelsen Aopa Logo i guld men uden Aopa bogstaver og siden med påtrykt Aopa.
vh
•
Svar: 272
Tråde: 20
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
hannover_dk Skrev:Finetime Skrev:Hmm den forstår jeg ikke helt.
Vil det sige at Aopa ikke kom med på vingen efter 1964??
Ved at min er fra 1965 men med Aopa på vingen hvordan hænger det sammen?
Jo Aopa solgte skam også navitimer videre direkte fra Aircraft Owners and Pilots Organisation, men så står der IKKE Breitling på skiven og Aopa logo har Aopa bogstaverne i sig (med alt jeg ved).
Det var bare sådan at tidligere (før 62-63 mener jeg - men Kurt B kan svare) solgtes den KUN via Aopa og fra i alle fald 64 solgtes den fra Breitling i alm urbutikker til alle og enhver uafhængigt af Aopa - med Breitling på skiven og i begyndelsen Aopa Logo i guld men uden Aopa bogstaver og siden med påtrykt Aopa.
vh
Så er jeg med
Tak Hannover
•