Kortholder
Jeg har nu, med det nye rejsekort, 4 kort jeg altid har på mig. Før rejsekortet havde jeg så selvsagt 3, og brugte bare 3 løse kort holdere i plastik... Dem man kan få i banken. Det har været super og kortene holdt meget længere end i min pung i baglommen...

Nu gider jeg dog ikke rende rundt med 4 løse, og leder nu efter en kortholde/tynd pung nærmest kun med plads til 4 kort.

Kravene er:
- Skal kunne holde minimum 4 kort.
- Skal have en udformning der gør, at den kan haves i forlommen på et par jeans.
- Må gerne være lækker (design/udførsel). Jeg gider ikke bøjet blik fra Kinaland.

Nogle bud?
Svar
med 4 kort ville jeg finde noget lækkert småt til kort i læder. De fire kort er stive nok til ikke at skulle i metal som da ikke er rart i en jeans forlomme. Jeg har en lille lækker lædersag som jeg ofte har i jeans forlommen med 4-6 kort i samme rum (så de støtter hinanden) - men den er fra udlandet - jeg tror der må være mange sådanne i forretninger med punge. Metal eller plast som er stift ville jeg ikke ha
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg plejer at bruge en visit kort holder i metal, koster nada og passer på dem.
Svar
Jeg har en ögon kortholder som jeg er meget glad for, den passe godt i lomme og er også let at få ud af lommen igen.

http://www.ogondesigns.com/en/index.php
Svar
Jeg har saadan en fra Coach

İmage

Perfekt til kreditkort
Svar
Tak for forslagene! Nu har jeg bare et nyt problem... At vælge. Jeg har haft en visitkort holder, men vi ikke godt i spænd sammen.

Jeg synes faktisk den Ögon case er smart! Dejligt at den beskytter magnetstriberne (og holder RFID skannere ude), og at den er dejlig nem at komme ned i, når den åbnes.

Men sådan en læder en, som f.eks. en water buffalo slim card case fra Coach, ser super dejlig ud. ...Og kan sagtens følge dit argument, Hannover!

Haha. Det ender nok med jeg køber to forskellige! Icon_e_smile
Svar
Gooman Skrev:Jeg har saadan en fra Coach

İmage

Perfekt til kreditkort

Rolex laver nogle tilsvarende. Oplagt, når nu du er ur-begejstret!!
/SK
Svar
DanBS Skrev:Jeg har en ögon kortholder som jeg er meget glad for, den passe godt i lomme og er også let at få ud af lommen igen.

http://www.ogondesigns.com/en/index.php
Hej Dan

Den ser rigtig fin ud, men på hjemmesiden står der 7 kort.
Er det max, eller kan der sidde 2 i hver "lomme" og vil den så kunne lukkes ?

Jeg har lige talt mine kort, og i alt er jeg oppe på 13 kort, efter oprydning Icon_e_surprised

Og til sidst, har du købt den på deres onlineshop, eller herhjemme et sted ?
Svar
Jeg har denne, som er genial til ferie sydpå..... Fik den foræret af Benny/Speedy Icon_mrgreen

İmage
İmage
Svar
Der kommer også noget Rolex halløj til salg til UR11 Icon_e_wink

İmage

Hvid du nu er hurtig og sender en mail til <!-- e --><a href="mailto:ur11@live.dk">ur11@live.dk</a><!-- e -->...........
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)