GMT Master II Pepsi
Jeg havde planer om at købe en nyere GMT Master II, men egentlig ikke at købe den lige nu.

Men så talte jeg med Bo Hansen (Kongen) i anden anledning, som sagde at han havde en D -serie GMT Master II fra 9 måned 2006 på vej ind.

Jeg kan godt lide baggrunden for GMT Master der opstod i 1950 erne da Pan Am ønskede at have et ur til piloterne, og derfor kontaktede Rolex.

Her er lidt billeder af uret:

İmage

İmage

İmage

İmage
vh Hans Henrik
Svar
Super lækkert. Der er noget helt specielt over dette ur.....
Svar
Ja - helt klart et ur der helt sit eget med PanAm farverne og den røde gmt viser. Kræver nok lidt mod i virkligheden, men dejligt at ikke alle ure skal se ens ud
Jeg syntes og det var sjovt den gang nogle biler var Volvo Amazon, andre Ford Zephyr eller Opel Kaptajn - og atter andre VW1200 - Idag bliver de jo næsten alle støbt efter samme form - så individuelismen længe leve. (jeg ved godt de nye er bedre)
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Super fedt, tillykke.

Det får mig helt til at savne mit det gamle.
Det var mit aller første Rolex.
Svar
Claus, Hannover og Kim. Tak for kommentarerne Icon_e_smile

Kim. Jeg ville ellers gerne have været med til UR11, men er i Barcelona på en forlænget weekend på det tidspunkt. I må tage lidt billeder og lægge op efterfølgende, selvom det naturligvis ikke er det samme som at se det live.
vh Hans Henrik
Svar
Len Skrev:Claus, Hannover og Kim. Tak for kommentarerne Icon_e_smile

Kim. Jeg ville ellers gerne have været med til UR11, men er i Barcelona på en forlænget weekend på det tidspunkt. I må tage lidt billeder og lægge op efterfølgende, selvom det naturligvis ikke er det samme som at se det live.
Bare rolig, jeg er sikker på at der bliver taget masser af billeder Icon_e_biggrin
Svar
Yes, Tillykke Icon_exclaim . Det ser ud til, at du har fået fingrene i, et flot eksemplar Icon_cool .

Jeg har selv en fra 2002 og gmt funktionen bruger jeg faktisk mere, end jeg troede, da jeg købte uret Icon_e_wink .
İmage
Mvh Palle A.K.A Clubman
Svar
Hej

Jeg ejer et fra 2004, det år og måned min datter blev født, mit er dog med sort rød krans, da jeg har to 16750 med blå rød krans. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Det er et dejligt ur. Jeg har et fra 2003 med sort/rød skive, som jeg er vildt glad for

Jeg skal have finge i en rød/blå lynette på sigt. Jeg har den sorte liggende, men så ligner den mest af alt en sub. I min verden skal en GMT have en tofarvet lynette på.
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
jkjaers Skrev:Jeg har den sorte liggende, men så ligner den mest af alt en sub. I min verden skal en GMT have en tofarvet lynette på.

Det er også sådan jeg foretrækker det, og skal have købt mig en coke bezel. Men smart at det et 3 i en ur Icon_e_biggrin
vh Hans Henrik
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)