En god handel.....
#1
En god handel: X-33 netop handlet på Lauritz.com - knap 8.000 kr. alt incl. er jo tæt på en røverhandel Icon_e_surprised

İmage

... er der på forum en nybagt X-33 ejer, som vi skal ønske tillykke???

Med venlig hilsen - Geodoc
İmage
Svar
#2
Geodoc Skrev:En god handel: X-33 netop handlet på Lauritz.com - knap 8.000 kr. alt incl. er jo tæt på en røverhandel Icon_e_surprised

İmage

... er der på forum en nybagt X-33 ejer, som vi skal ønske tillykke???

Med venlig hilsen - Geodoc

Desværre ikke mig. Havde jeg set den, havde jeg budt...det er nok gået for meget arbejde og bleskift i den for tiden Icon_smil
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
#3
Ja, det virker som en OK pris - kan se det er med lænke! Var der også kasse mm. med?
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings


Svar
#4
JohnFyn Skrev:Ja, det virker som en OK pris - kan se det er med lænke! Var der også kasse mm. med?

Det var en meget ok pris - hvis men er køber. Jeg havde tippet den til 10 K alt incl.

vh baun
Svar
#5
JohnFyn Skrev:Ja, det virker som en OK pris - kan se det er med lænke! Var der også kasse mm. med?
... du skulle blot have klikket på linket, for at konstatere, at uret var "med fuldt hus" Icon_e_wink - At kalde prisen "OK" må vist være en gedigen underdrivelse Icon_mrgreen

Med venlig hilsen - Geodoc
İmage
Svar
#6
Icon_redface Icon_redface Icon_redface Meget meget fin pris!!!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings


Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)