Seiko monster går alt for hurtigt
#21
Super TAXA

Ja så kan jeg lære det....Lad ikke en stump på 2,5 lege med fars ur DET KOSTER DYRT
Svar
#22
Nu har de haft den siden mandag, og har stadig ikke hørt noget, så den er nok ikke helt god Icon_neutral
Seiko Black Monster
Citizen Nighthawk
Svar
#23
Tobias Skrev:Nu har de haft den siden mandag, og har stadig ikke hørt noget, så den er nok ikke helt god Icon_neutral
Senior Halse har ferie, så Peter er alene om det. Derfor tager det nok lidt længere tid end normalt....
Svar
#24
På godt jysk....


Hva sååå noet nyt i saaaaen ???


Ja der kommer også til jeres på øerne.....


Hvad så er der noget nyt i sagen omkring den Seiko der løb STÆRKT !
Svar
#25
Hej.
Fik uret tilbage for nogle dage siden, og nu kører det bare spot on Icon_e_biggrin
De fik kigget på det, og så fik det en justering, så det kunne ikke være bedre Icon_e_biggrin
Nu har jeg også lige smækket en orange gummirem på det, så nu er det klar til at komme med ud og nyde solen Icon_e_wink
Fik desuden en rigtig god service hos Paul Halse ure, og det er helt klart dem jeg vil henvende mig til, næste gang det skulle blive nødvendigt Icon_e_smile
Seiko Black Monster
Citizen Nighthawk
Svar
#26
Hej, har haft samme oplevelse med min Seiko 5 Sport, jeg fulgte vejledningen: http://www.network54.com/Forum/78440/mes...+read+this
Og det virkede, tog uret vendte det med glassiden nedad og slog den ned i min håndflade og vupti - uret går igen som den skal. Det sparede mig lige for en tur til urmageren.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)