Favorit beatere til forskellige lejligheder <5.000
Så længe de kan købes, må det da være hovedsagen, René Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
Selvfølgelig, men jeg kan ikke lide told og moms Icon_rolleyes .
Svar
Nogen af jer der kender urmærket "INGERSOLL"?

Jeg faldte over et Ingersoll ur til 3k hos en urbutik. Automatisk urværk, glasbagkasse og hul i skiven med kig til urværket forfra også. Kvaliteten virker god in-hand, og det er et forholdsvist stort og robust ur.
Svar
Madsbabz Skrev:Nogen af jer der kender urmærket "INGERSOLL"?

Jeg faldte over et Ingersoll ur til 3k hos en urbutik. Automatisk urværk, glasbagkasse og hul i skiven med kig til urværket forfra også. Kvaliteten virker god in-hand, og det er et forholdsvist stort og robust ur.
Gammelt amerikansk urmærke som nu bare findes med nyt navn og generelt absolut ikke et topkvalitetsur - ofte kina værker. Skeleton hedder det med kig til urværket gennem skiven. Hvis bare det er billigt, gør det jo ikke så meget, at det ikke er topkvalitet, det skal nok gå en vis fornuftig tid
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej Hannover

Det er da omvendt et gammelt mærke med et nyt udseende, og du har ret værkerne er kinesiske ligesom resten af uret.

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej Hannover

Det er da omvendt et gammelt mærke med et nyt udseende, og du har ret værkerne er kinesiske ligesom resten af uret.

MVH Peter
Eh - Det er jo ikke et gammelt mærke med et nyt udseende, men et gammelt mærke hvor navnet har fået nye ejere. Så var den der vist i 3. forsøg. Ingesol gik helv bort og er så dukket op ved at nogen har købt navnet
De gamle Ingesol var i øvrigt generelt også billigere ure - startede vel som det der hed dollar ure - lommeure til 1 $ stykket
Jep givet kinesisk indmad idag
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Efter at jeg har haft en del ure, bla. Omega PLanet Ocean XL, Azimuth og Hamilton er Citizen i sidste ende blevet vinderen i form af først Citizen Model JP2000 alias Pingo, og til sidst Citizen Eco drive 300 m alias Ecozilla. Det er mit bedste bud til max 5000 kr.

İmage
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)