Hvilken japser har du på idag ?
idag
Adec
İmage
İmage
İmage

Ellers har faktisk gjort noget ret atypisk for mig.
Jeg har købet et nyt seiko som ikke er kommet endnu jeg har altid godt kunne lide modellen "back to Basic"
nu får vi at se om jeg kan lide sådan en moderne fætter Icon_rolleyes
Seiko 5 SNK807K2

İmage
İmage
İmage

Ja jeg ved det er et billigt ur til ca 800 + porto men det ændre ikke ved at jeg kan lide modellen.
MINT ?? Nej jeg bruger da mine ure....
Svar
İmage
De venligste hilsner, John
Svar
Jeg har "storebroren" på lige nu John, nyder den stadig at kigge ned på den mange gange om dagen.
Det er virkelig et unikt urdesign som man ikke ser tit, får stort set kommentar på det på daglig basis, men fortæller med glæde om den store japanske dykker og dens sjove historie, som jeg ikke mindst har fået fra dig!

Vh
Svar
Det er super, Kristoffer Icon_e_biggrin

Jeg savner faktisk også en Darth, så får jeg chancen, skal der ind hjem igen Icon_razz

Er du stadig "ski-bums" ?
Svar
Jeps, arbejder stadig som instruktør i skischule wagrain, dog er der ikke så meget sne tilbage, men jeg bliver her nok så længe der er arbejde, skal jo læse videre når jeg kommer hjem, så det er med at nyde det mens man kan:D

Hvordan går det med dine studier?

Vh
Svar
Jo tak, det går derudaf. Vi har eksaminer hele tiden - sådan føles det i hvert fald ...

Nyd opholdet, Kristoffer, og god vind med læsningen når du kommer hjem Icon_e_wink
Svar
I dag er det 4 uger siden jeg fik mit Sumo ur Icon_e_smile

İmage

Har lige tjekket Frøken klokken og det går + 6 sek. og det på 4 uger Icon_cool

Joepete er det normalt at Seiko's 6R15 værker går så præcist Icon_question

De er jo opgivet til '+25~-15seconds/day'
Vh AndersSC
Svar
Jeg har haft 6R15 værker, som gik stæt på spot on, og jeg har haft 6R15 værker, som skulle justeres lidt ind. Generelt, har jeg haft langt flere positive erfaringer med præcisionen end det modsatte. Sammenlignet med 7S26 går 6R15 væsentligt mere præcist. Det gode ved begge værker er, at skulle de gå en kende for upræcist, så er de ret enkle at justere Icon_e_smile
Svar
Jeg har stortset ikke haft min Sumo af siden jeg købte den Icon_e_biggrin .
Lækkert ur til en overkommelig pris. Icon_e_wink Icon_e_wink .
İmage
Mvh Peter..
Svar
Joepete Skrev:İmage
Hej Joepete

Jeg har sjovt nok et ur der er identisk med det på dine billeder, og et ur jeg aldrig vil sælge igen, da det ur bare er for fedt. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)