Seiko Black Shogun
Så fik jeg hentet mit nye Sumo ur Icon_e_biggrin

Billeder kommer senere.

Fin og hurtig levering fra Chino Watch.

Der gik kun 1 uge incl week fra jeg havde bestilt uret, til jeg kunne hente det på det lokale posthus.

Uret lever op til min forventninger Icon_e_smile og passer fint med Joepete's beskrivelse om uret.

Det har en rigtig flot finish og jeg er samtidig imponeret over hvor meget ur man får for pengene!

Med det hele betalt små 4000,-

En dejlig fornemmelse at dreje på en lynette med så god en lyd Icon_cool

Jeg har haft det på armen siden tirsdag eftm og det går +2sek.
Vh AndersSC
Svar
Det glæder mig at høre, at du er glad for uret, Sprinter Icon_e_smile

Nu mangler vi bare wrist shot´et Icon_e_wink Icon_razz
De venligste hilsner, John
Svar
Jeg har brændt mig alvorlig varm på Shogun,en, men skal lige have lidt flere penge samlet i sparegrisen. Den er simpelthen en mere helstøbt enhed end Sumo,en, efter min mening.
Kunne godt tænke mig en opsummering af Shogun/Sumo,s historie. Hvornår startede produktionen af dem, hvilke ure afløste de, etc. Kan være det allerede findes på sitet, men vil så gerne have en henvisning. Icon_razz
Svar
Joepete Skrev:Som nyt kan uret kun købes i Japan. Der medfølger både lænke og gummirem til uret. Med told og moms betalt, koster uret lige under 8000 DKK. Jeg købte mit brugt, og sparede 2000 DKK ifht nypris. Når man påtænker materiale, finish og værk, så synes jeg, at pengene er givet godt ud Icon_e_smile Uret placerer sig prismæssigt mellem Sumo og MM300: Sumoen koster det halve af Black Shogun og MM300 koster det dobbelte - målt på nypriser.
Der er sør'me sket meget med SUen siden jeg studerede!!!
Top lækker diver!!
Og som altid; billeder i proff-klassen!!
/SK
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)