Hviket Rolex bærer du idag.
Hardcore eller Softcore, så kan jeg jo bare vælge hvilken det skal være idag Icon_e_biggrin
Ps: Er meget imponeret over min nyeste GMT II fra Now 2010. Den har indtil dd. en nøjagtighed som svinger mellem minus 5 sec til plus 2 sec i hele perioden og holder sig inden for dette område, det har jeg aldrig oplevet før Icon_question
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Har for en sjælden sjælden gang et af mine Red Subs på. Aner ikke helt hvorfor, men det kan vist tælles på én hånd de gange jeg har haft dette ur på, i de små 3 år jeg har ejet det Icon_e_confusedNå det løber jo ingen steder, og bliver ikke mindre værd selv om det ligger og "rådner" i boksen Icon_e_wink Men det er komplet med ALT tilbehør og solgt 3 dage efter min fødselsdato, så lidt sjovt er det da trods alt Icon_e_biggrin

İmage

/Mads
Blev du født før tid? Icon_mrgreen
Svar
jeg har den her på Icon_cool
İmage
Svar
Hej

Jeg bærer ligenu mit Rolex GMT-Master 16750 med blank urskive. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Mit 16800:
Svar
I denne totale forvirringstid, hvor USA er gået til sommertid, medens vi stadig har vinter (!) og jeg iøvrigt har et par alternative tidszoner jeg må have styr på, har jeg 16710 på venstre og 16570 på højre arm.

/Bjørn.
Svar
Hej

Det er altid rart med en alternativ tidszone, som der er på GMT-Master, og en 24 timers viser på Explorer 2. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Hej

Jeg har lige skiftet til mit Deepsea, som jeg skal bruge på min påskeferie, da jeg synes at det er et rigtigt ferieur, som kan tåle lidt af hvert. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Hej

Jeg har lige set filmen In The Line of Fire, og der bærer Clint Eastwood en Rolex GMT-Master guld stål med Jubilee lænke og plexiglas, så jeg havde selvfølgelig mit Rolex GMT-Master 16753 med brun urskive på armen mens jeg så filmen. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Har stadig mit nye Daytona på. Er ved at vænne mig til det Icon_e_wink

İmage
Med venlig hilsen
Jesper
"80% af grunden til succes skyldes fremmøde - til tiden - "
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)